اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان:

هیئت‎های مذهبی بزرگ‎ترین پایگاه دینی در جامعه هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان هیئت‎های مذهبی را زمینه‌ساز حرکت‎های فرهنگی و بزرگ‎ترین پایگاه دینی در جامعه اسلامی دانست و گفت: رفع موانع بر سر راه این حرکت از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.

هیئت‎های مذهبی بزرگ‎ترین پایگاه دینی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‎الاسلام مصطفی تقوی در پنجمین جلسه شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان دامغان با بیان اینکه نقش هیئت‎های مذهبی و جایگاه مردمی آن بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: شاید بزرگ‎ترین پایگاه دینی ـ ملی در جامعه اسلامی ما هیئت‎ها و محافل مذهبی باشد.

وی اظهار داشت: هر چه قدر و ارزش یک هیئت در میان مردم شناخته شده و والا باشد، میزان تأثیرگذاری آن بر مردم نیز بیشتر خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان تصریح کرد: با توجه به نقش ارزشمند هیئت‎های مذهبی، بسیاری از ضعف‎ها و قوت‎های فرهنگی را که در میان هیئتی‎ها و جوانان علاقه‎مند و محب اهل بیت (ع) دیده می‎شود، به نوعی که می‎توان با هیئت‎های مذهبی و برنامه‎های آن مرتبط دانست.

تقوی با اشاره به انتخابات پیش رو شورای هیئت‎های مذهبی، نسبت به اهداف شکل‎گیری این شورا گفت: ایجاد انسجام و تحکیم وحدت برای هماهنگی فکری و عملی در هیئت‎ها، اتخاذ وحدت رویه، جلوگیری از غفلت‎ها و آسیب‎ها، استفاده از توان بالقوه و بالفعل و تجارب، اندیشه‎ها و ابتکار تمامی نیروهای توانمند هیئت‎ها، سامان‎دهی فعالیت‎ها و بهره‎مندی از همه ظرفیت‎ها از وظایف شورای هیئت‎های مذهبی است.

در شهرستان دامغان بیش از 260 هیئت مذهبی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول