اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه خواستار شد

فعالیت جوان‌ها در هیئت‌های مذهبی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه خواستار به کارگیری بیشتر جوانان در فعالیت‌های هیئات مذهبی شد.

فعالیت جوان‌ها در هیئت‌های مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام محمد پورقیومی، ظهر امروز در جلسه توجیهی هیئت امنای هیئت مذهبی دروازه میدان ابرکوه ضمن تشکر از زحمات هیئت امنای این هیئت مذهبی اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه بررسی راهکارهای هماهنگی و همکاری و نیز تعامل بیشتر بین این اداره و هیئت و اعضای هیئت امنا است.

پورقیومی خاطرنشان کرد: رویکرد جدیدی که با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته این است که هیئت‌ها شکل منظم‌تری نسبت به قبل پیدا کنند.

وی بیان کرد: به همین دلیل هر هیئتی باید مجوز رسمی و قانونی را از اداره تبلیغات اسلامی دریافت کند و وظیفه ماست که پای‌بند این قانون باشیم و به آن احترام بگذاریم.

پورقیومی متذکر شد: در حال حاضر سلیقه‌ها عوض شده است و هر چه به سلیقه‌ها احترام بگذارید، جمعیت و استقبال از هیئت بیشتر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه ادامه داد: اگر جوان‌ها را در فعالیت هیئات مذهبی به کار نگیریم، به طور قطع دشمن با جاذبه‌های بیشتر و بهتر آنها را جذب خود خواهد کرد.

به گزارش فارس، شرکت‌کنندگان در این جلسه نیز گزارشی از روند فعالیت‌های هیئت و نحوه تعیین هیئت امنا را ارائه و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

انتهای پیام/2464/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول