اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شش ماه نخست امسال صورت گرفت

تأسیس 18 مرکز و مؤسسه غیردولتی جدید در قزوین

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین گفت: شش ماه نخست امسال 18 مرکز و مؤسسه غیردولتی جدید در این استان تأسیس شده است.

تأسیس 18 مرکز و مؤسسه غیردولتی جدید در قزوین

علیرضا وارثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: شش ماه نخست امسال پنج مهد کودک خصوصی، یک مرکز جسمی و حرکتی، پنج مرکز ترک اعتیاد و هفت مؤسسه غیردولتی در این استان جدید تأسیس شده است.

وی ابراز کرد: سازمان بهزیستی از چند سال گذشته در امر واگذاری امور به مردم با هدف وحدت رویه، تسهیل در برون‌سپاری امور و کاهش تصدی‌های دولت پیشرو بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه این مهم با اختیارات قانونی در ماده 26 قانون تنظیم‌بخشی از مقررات دولت مصوب سال 80 محقق شده است، اضافه کرد: تحقق این رویکرد همسو با سیاست‌های ابلاغ شده در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی بوده است.

وارثی ادامه داد: دبیرخانه کمیسیون استانی مستقر در معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین وظیفه صدور موافقت اصولی، پروانه فعالیت، پروانه مسئول فنی و پروانه تأسیس بندهای یک تا 13 ذکر شده طبق این قانون را بر عهده دارد.

صدور 441 مجوز مراکز و مؤسسات غیردولتی در قزوین

وی به مجوزهای صادره مراکز و مؤسسات غیردولتی استان قزوین در شش ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت زمانی 31 موافقت اصولی، 55 پروانه فعالیت، 67 پروانه مسئول فنی و 242 مجوز مراکز غیردولتی فعال در مراکز غیردولتی بندهای 12 ـ 1 صادر شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: همچنین در شش ماه نخست سال جاری 15 پروانه فعالیت و 45 مجوز مراکز غیردولتی فعال در مؤسسات غیردولتی بند 13 صادر شده است.

این مسئول اضافه کرد: شش ماه نخست امسال طبق آمار یاد شده 441 مجوز مراکز و مؤسسات غیردولتی در استان قزوین صادر شده است.

انتهای پیام/77009/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول