اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین 15 استان کشور

بهزیستی استان مرکزی در آموزش مهارت‌های زندگی رتبه اول شد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از کسب رتبه اول این نهاد در آموزش مهارت‌های زندگی ویژه دانشجویان در کشور خبر داد.

بهزیستی استان مرکزی در آموزش مهارت‌های زندگی رتبه اول شد

رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: عصری که در آن قرار داریم عصر پیشرفت، فناوری و تغییرات سریع و مداوم است که منجر به ایجاد تغییرات شگرفی در شیوه زندگی انسان‌ها شده است.

وی افزود: در این دوران از زندگی تمامی انسان‌ها از جمله دانشجویان ناگزیر به سازگاری با این شرایط هستند به گونه‌ای که لازم است برای داشتن زندگی مطلوب بر مجموعه‌ای از مهارت‌ها تسلط یابند تا بدین ترتیب قادر به انطباق و حل مسائل و مشکلات احتمالی پیش روی خود باشند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: در رابطه با عملکرد برنامه در سال تحصیلی گذشته به واسطه تلاش معاونت پیشگیری در استان‌ها در مجموع تعداد 72 هزار دانشجو در سراسر کشور در کارگاه‌های مهارت زندگی شرکت کرده‌اند که در این طرح 15 استان برتر انتخاب شدند که بهزیستی استان مرکزی موفق به کسب رتبه اول در بین این 15 استان شد.

ربیعی ادامه داد: مطابق بررسی‌ها، آمار طلاق در ازدواج‌های دانشجویی نسبت به سایر ازدواج‌های جامعه بسیار کمتر است و این به خاطر آن است که ازدواج دانشجویان با شناخت کامل انجام می‌شود.

وی گفت: معاونت پیشگیری بهزیستی استان مرکزی تلاش دارد امسال نیز در راستای کاهش طلاق نسبت به برگزاری کارگاه ‌مهارت‌های زندگی اقدام کند.

انتهای پیام/87003/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول