اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تنکابن برگزار شد

همایش حوزه معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران

رئیس اداره بهزیستی تنکابن گفت: همایش حوزه معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران در این شهرستان برگزار شد.

همایش حوزه معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران

 به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، عصر امروز با حضور معاونت مشارکت‌های مردمی، اشتغال، مؤسسات و مراکز غیردولتی بهزیستی مازندران نشست توجیهی کارشناسان کمیته اشتغال با حضور 60 کارشناس این کمیته در تنکابن برگزار شد.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی تنکابن در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن گفت: این نشست به منظور تبیین اهمیت موضوع اشتغال در راستای توانمندسازی و نیز بررسی راهکارهای لازم برگزار شد.

ولی شمسی یادآور شد: این جلسه با محوریت اشتغال که یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان بهزیستی کشور است برگزار شده و کارشناسان در این نشست با توجیه دستورالعمل آماده‌سازی شغلی جامعه هدف برای کسب نتایج بهتر به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این ارتباط پرداختند.

وی  افزود: اهتمام ویژه به اشتغال پایدار و آموزش‌های شغلی، کارآفرینی، کاریابی و حمایت‌های بعد از کسب و کار برای استقلال جامعه هدف از حمایت‌های سازمان از جمله اولویت‌ها در سیاست‌های بهزیستی است.

وی ادامه داد: با تلاشی که مسئولان در واحد مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی به امر اشتغال صورت گرفته است امسال در بانک‌های دولتی اعتبارات خوبی در قالب اعتبارات قانونی در نظر گرفته شد و در بانک‌های خصوصی نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شده تا بتوانیم از فشار بیکاری جامعه هدف کاسته شود و به این افراد برای بازتوانی و توانمندسازی کمک شود.

شمسی پیگیری ویژه جذب سه درصدی استخدام معلولین در دستگاه‌های دولتی و اجرایی و تشویق صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیکوکاری برای مشارکت در حمایت از جامعه هدف، اجرای طرح‌های ضیافت مهر رمضان، شکرانه سلامت و برقراری تفاهم‌نامه بیمه کودکان آسمانی با بیمه نوین را از جمله طرح‌های مشارکتی در بهزیستی استان اعلام کرد که در شهرستان تنکابن نیز این برنامه‌ها توسط واحدهای مختص به طرح‌ها در حال اجرایی شدن هستند.

انتهای پیام/86020/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول