اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئول روابط عمومی بهزیستی کرمانشاه

برکات سفر رهبری در حوزه بهزیستی کرمانشاه تشریح شد

مسئول روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برکات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را در حوزه بهزیستی تشریح کرد.

برکات سفر رهبری در حوزه بهزیستی کرمانشاه تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماندانا مالمیر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: سفر نورانی و مبارک ولی امر مسلمین جهان به استان کرمانشاه برکات مادی و معنوی بسیاری به  ‌همراه داشت و استقبال کرمانشاهیان از سید و مولای خویش صحنه دلدادگی و عشق به مقام معظم رهبری را به جهانیان نشان داد.

مالمیر تاکید کرد: از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، 15 هزار میلیون ریال برای جهیزیه جامعه هدف بهزیستی مصوب شد و مبلغ مصوبات برای لوازم منزل نیز 3 هزار 600 میلیون ریال بوده است.

وی میزان مصوبات در بخش تعمیر مسکن افراد زیر پوشش بهزیستی را 9 هزار میلیون ریال عنوان کرد و از یک ‌هزار 800 میلیون ریال مبلغ مصوب برای گازکشی منازل افراد نیازمند خبر داد.

به گفته مسئول روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، 2 هزار میلیون ریال برای وسایل توانبخشی مصوب شده و 20 هزار میلیون ریال مبلغ مصوب برای تخریب و بازسازی شیرخوارگاه معتضدی بوده است.

این مسئول تاکید کرد: 6 هزار میلیون ریال برای کمک‌های موردی، 28 هزار میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن مددجویان، 20 هزار میلیون ریال برای خرید ساختمان نگهداری کودکان، 5 هزار و 600 ریال برای یک ماه مستمری به افراد زیر پوشش بهزیستی و 35 هزار میلیون ریال برای احداث و تجهیز مجموعه فرهنگی مددجویان بهزیستی از برکات سفر رهبر معظم انقلاب مصوب شده است.

مالمیر اذعان داشت: بخش زیادی از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در حوزه بهزیستی محقق شده است و افراد نیازمند زیادی از این برکات بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول