اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی قزوین خبر داد

3 هزار معلول متقاضی دریافت خدمات بهزیستی در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: سه هزار معلول قزوینی متقاضی دریافت خدمات بهزیستی در نوبت هستند.

3 هزار معلول متقاضی دریافت خدمات بهزیستی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین افشارمقدم ظهر امروز در همایش توجیهی طرح پایش مراکز غیردولتی معلولان، سالمندان و بیماران روانی و مزمن که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سه هزار معلول شدید و خیلی شدید برای دریافت کمک‌های مراکز خدمات توانبخشی بهزیستی قزوین در نوبت هستند.

وی افزود: 30 مرکز توانبخشی شبانه‌روزی، روزانه و کارگاه حرفه‌آموزی به 18 هزار و 400 معلول ثبت شده در بانک اطلاعاتی ارائه خدمات می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین متذکر شد: 500 معلول در مراکز روزانه، یک هزار معلول در مراکز شبانه‌روزی، 100 معلول در کارگاه حرفه‌آموزی و 200 معلول در ویزیت منزل از خدمات توانبخشی برخوردار می‌شوند.

افشارمقدم با اشاره به اینکه 16 مرکز توانبخشی شبانه‌روزی، 11 مرکز توانبخشی روزانه، سه کارگاه حرفه‌آموزی و چهار مرکز ویزیت در منزل به معلولان در استان قزوین خدمات ارائه می‌دهند، اذعان داشت: ارتقای کیفیت این خدمات از جمله برنامه‌های بهزیستی قزوین است.

وی اضافه کرد: باید با ارتقای سطح آموزش مراکز توانبخشی بهزیستی قزوین به خانواده‌ها از همکاری و مشارکت آنان در ارائه این خدمات به معلولان بهینه استفاده کرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه سه هزار و 682 نفر در این اداره کل از خدمات مستمری بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: سایر افراد زیرپوشش این نهاد از دیگر خدمات اداره کل بهزیستی استان قزوین مانند کمک‌ هزینه تحصیلی، اشتغال و خدمات درمان و توانبخشی برخوردار می‌شوند.

افشارمقدم یادآور شد: همایش توجیهی طرح پایش مراکز غیردولتی معلولان، سالمندان و بیماران روانی و مزمن با هدف ارتقای توانمندسازی معلولان در مراکز توانبخشی غیردولتی برگزار شده است.

انتهای پیام/77009/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول