اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری دو میلیارد و 86 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد.

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد استان زنجان به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان زیر پوشش این نهاد اقدام به اجرای بیش از 45 طرح مشارکتی در طول سال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از سنت‎های حسنه اسلامی است، افزود: در بسیاری از آیات قرآنی و روایات دینی به طرح‌های مشارکتی که توسط امداد اجرایی می‌شود، اشاره شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یکی از عمده طرح‎های اجرایی کمیته امداد اکرام ایتام است، افزود: این طرح در قالب جذب حامی برای ایتام اجرایی می‌شود.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح اکرام ایتام افزود: طی نیمه نخست امسال 2 میلیارد و 86 میلیون ریال در قالب این طرح حسنه فقط در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

حسنلو همچنین با اشاره جذب 244 حامی در قالب این طرح در خانه انفاق زنجان تصریح کرد: همچنین طی این مدت 302 یتیم از سوی این حامیان مورد حمایت قرار گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع‎آوری 39 میلیون و 263 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان افزود: همچنین طی این مدت 9 حامی در قالب این جذب شده است.

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 48 میلیون ریال کمک مردمی در قالب فطریه عام اذعان داشت: همچنین در قالب فطریه سهم سادات نیز 4 میلیون ریال در خانه انفاق زنجان طی شش ماهه نخست امسال جمع‌آوری شده است.

حسنلو به جمع‎آوری 41 میلیون و 500 هزار ریال کفاره در خانه انفاق زنجان طی شش ماهه نخست امسال و در خانه انفاق زنجان اشاره کرد و گفت: همچنین طی شش ماهه نخست امسال 20 میلیون و 418 هزار ریال صدقه در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

این مسئول همچنین به جمع‌آوری 350 هزار ریال در قالب طرح حج فقرا اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی همچون مشهد مقدس، قم و جمکران اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه به جمع‌آوری 2 میلیارد و 86 میلیون و 469 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد و اذعان داشت: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی از سوی حامیان به ایتام کمک شده است.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول