اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

مسئولان باید پیام غدیر و ولایت را به گوش مردم برسانند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت: مسئولان باید تلاش کنند پیام غدیر و ولایت را به گوش مردم برسانند.

مسئولان باید پیام غدیر و ولایت را به گوش مردم برسانند

حجت‌الاسلام سید رضا مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت برگزاری برنامه‌های دهه ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های دهه ولایت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان باید تلاش کنند به برنامه‌های دهه ولایت به اندازه برنامه‌های دهه اول محرم اهمیت قائل شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه شیعیان با چهار عنوان و شاخصه ‌شناخته می‌شوند، گفت: بعثت، غدیر، عاشورا و مهدویت جزو این شاخصه‌ها است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حق واقعه غدیرخم و ولایت اجحاف شده، تصریح کرد: همانطور که برای برگزاری برنامه‌های محرم فرهنگ‌سازی مناسبی صورت گرفته باید درباره دهه ولایت نیز این فرهنگ‌سازی انجام شود.

مصطفوی با اشاره به این مطلب که برگزاری برنامه‌های دهه اول محرم به طرح، برنامه و بودجه خاصی نیاز نیست و مردم به صورت خودجوش در صحنه حاضر می‌شوند، بیان داشت: باید مردم تلاش کنند در برنامه‌های دهه ولایت نیز داوطلبانه حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های دهه ولایت باید در بین ملت ایران نهادینه شود، متذکر شد: با برگزاری این برنامه‌ها مردم با ولایت و امامت آشنا می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر اینکه جامعه بدون امام و رهبری قابل  هدایت نیست، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) نیز پس از خود جامعه را بدون رهبری و ولایت رها نکردند.

این مسئول با تاکید بر اینکه جانشین پیامبر از سوی خداوند انتخاب می‌شود، گفت: رهبر جامعه اسلامی نیز از سوی خداوند متعال منصوب می‌شود.

مصطفوی اضافه کرد: در حال حاضر نیز ولی‌فقیه توسط مجلس خبرگان شناسایی و به جامعه اسلامی معرفی می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید تلاش کنند پیام غدیر و ولایت را به گوش مردم برسانند، خاطرنشان کرد: بحث امامت و ولایت باید به روشنی برای مردم کشورمان بازگو شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان احیای امامت و ولایت را از دیگر وظایف مسئولان دانست و افزود: همچنین مردم نیز تلاش کنند اهمیت ولایت در خانواده و جامعه القا شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول