اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد:

وقفه در کار گازرسانی بافت قدیم لنده برطرف می‌شود

مسئول روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقفه در کار گازرسانی به بافت قدیمی شهر لنده به زودی برطرف می‌شود.

وقفه در کار گازرسانی بافت قدیم لنده برطرف می‌شود

محمود قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به بافت قدیمی و فرسوده برخی از نقاط شهر لنده، عملیات گازرسانی با مشکلات متعدد و خارج از روال معمول مواجه شده است.

وی گفت: بخشی از این بافت قدیمی دارای کوچه‌های کم‌عرض و بن‌بست بوده و چون در زمان اجرای پروژه امکان ایجاد کانال با ماشین‌آلات حفاری وجود نداشت، این مناطق با حفاری دستی گازرسانی شد.

مسئول روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مهم تنها با جدیت و پشتکار کارکنان شرکت گاز و با هدف خدمت‌رسانی به مردم شریف و به دلیل وجود احساس مسئولیت به انجام رسیده است که البته این شیوه عملکرد، مشکلاتی را نیز به همراه داشته است.

این مسئول ادامه داد: از جمله مشکلات کار کردن در چنین مناطقی، عدم وجود کف و بر ثابت معابر است به این صورت که موقعیت خیابان و کوچه پس از لوله‌گذاری تغییر کرده و باعث بروز مسائل مختلف شده است.

قهرمانی ادامه داد: روال معمول در این گونه موارد این است که شرکت گاز تا تعیین بر و کف نهایی کوچه و یا خیابان صبر کرده و سپس اقدام به لوله‌گذاری کند.

به گفته وی، به جهت شرایط محرومیت در بسیاری از نقاط استان و نیاز مردم به این سوخت پاک، علی‌رغم آگاهی از تبعات احتمالی در کوچه‌های با کف نامشخص، لوله‌گذاری در سخت‌ترین شرایط انجام پذیرفت.

قهرمانی در ادامه گفت: همان‌گونه که اهالی خیابان ساحل هفت اطلاع دارند پس از اجرای کار گازرسانی شهرداری لنده در راستای وظایف خود اقدام به خاکریزی خیابان کرده و همین موضوع باعث تغییر شرایط اولیه و عدم دسترسی به لوله گاز شده است.

وی افزود: عمق استاندارد برای لوله گاز حدود 1.2 متر است که با شرایط پیش آمده هم اکنون در کوچه مورد اشاره عمق لوله به حدود 6 متری رسیده و موجب بروز وقفه در پروسه گازرسانی و همچنین مشکلات تردد برای مردم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: روابط عمومی شرکت گاز استان ضمن عذرخواهی از اهالی محترم به دلیل مشکلات به وجود آمده به اطلاع می‌رساند هم اکنون پرسنل این شرکت مشغول کار در محل مذکور بوده و مشکل به زودی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول