اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

ماهان تندیس نماینده قم در جام حذفی فوتسال کشور شد

تیم فوتسال ماهان تندیس به عنوان نماینده استان قم در مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور با حریفان به رقابت می‌پردازد.

ماهان تندیس نماینده قم در جام حذفی فوتسال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال بر اساس برنامه‌ریزی و تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال قرار است برای نخستین بار مسابقات جام حذفی فوتسال نیز همانند جام حذفی فوتبال برگزار شود و تیم‌های مختلف از سراسر کشور در آن حضور دارند.

کمیته فوتسال بعد از تصویت طرح برگزاری این رقابت‌ها در تیرماه سال‌جاری، تقریباً به شکلی که در سال‌های اخیر مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شده، در نظر دارد رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور را نیز برنامه‌ریزی و برگزار کند.

بر همین اساس برنامه‌ریزی به این شکل است که ابتدا قهرمان استان‌ها و سپس تیم‌های حاضر در لیگ‌های منطقه‌ای، دسته دوم و دسته اول در نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یابند و سپس نوبت ورود تیم‌های لیگ برتری است.

فوتسال در نقاط مختلف کشورمان رشد و توسعه بسیار خوبی داشته است و بر همین اساس استقبال از حضور در این رقابت‌ها بسیار خوب بوده و این مسابقات با قرعه‌کشی، مرحله نخست آن برای نخستین بار در حالی استارت می‌خورد که نماینده قم در این بازی‌ها تیم فوتسال ماهان تندیس خواهد بود.

بر همین اساس جلسه قرعه‌کشی نخستین دوره مسابقات قهرمانی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برگزار شد و در نهایت تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله اول این دوره از بازی‌ها، حریفان خود را شناختند.

این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس نماینده قم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که دوره پانزدهم خود را سپری می‌کند، در نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال کشور با دیگر رقبا بر سر کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد.

برنامه مرحله اول از نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شد که البته کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال هنوز زمان دقیق برگزاری این بازی‌ها را اعلام نکرده است و تیم‌ها نمی‌دانند که باید چه زمانی به میدان بروند.

در مرحله نخست این رقابت‌ها تیم فولاد سادات گچساران به مصاف تایر واتر هرمزگان می‌رود، تیم فوتسال شیلان اصفهان مقابل تیم خالص‌سازان زنجان صف‌آرایی می‌کند و تیم فوتسال شهرداری ایرانشهر باید با تیم فوتسال مهندس کرمانشاه رقابت کند.

همچنین تیم فوتسال ستارگان برتر گرمسار برابر اروم آلپاز آذربایجان غربی قرار می‌گیرد و در حالی که تیم مقاومت بسیج ایلام با قرعه استراحت رو‌به‌رو شده است، فرید لاهیجان با ولیعصر اراک، کیان اردبیل با ارگ بیرجند و ابرکوه یزد با سرخ‌پوشان همدان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول