اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان خبر داد

نظارت 6 اکیپ گشت بر عملکرد رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: شش اکیپ گشت به منظور نظارت بر عملکرد رانندگان تاکسی در سطح شهر اصفهان فعال هستند.

نظارت 6 اکیپ گشت بر عملکرد رانندگان تاکسی

علیرضا تاج‎میرریاحی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای تاکسی‎های موجود در سطح شهر اصفهان اعم از تاکسی‎های گردشی و خطی حضور اکیپ‎های بازرسی برای نظارت بر عملکرد تاکسی‎ها امری لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به صورت فیزیکی 6 اکیپ گشت خودرویی و 3 گشت موتورسیکلت بر عملکرد رانندگان نظارت داشته و با مسافربرهای شخصی برخورد می‎کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به حجم بالای سفرهای درون شهری و تراکم جمعیت در کلان‎شهر اصفهان در حوزه نظارت نیز همانند دیگر بخش‎ها بایستی به صورت هوشمند و الکترونیکی عمل نمود.

وی اضافه کرد: یک نیرو در مرکز کنترل و ترافیک شهرداری نیز حضور داشته و بر عملکرد رانندگان نظارت دارد این مهم با تکمیل پروژه سامانه هوشمند تاکسی در آینده‎ی نزدیک تحقق می‎یابد.

تاجمیرریاحی در خصوص سامانه هوشمند تاکسی نیز گفت: در حال حاضر بیش از دو دهه است که سامانه‎های هوشمند حمل و نقل شهری در کشورهای بزرگ و پیشرفته دنیا راه اندازی شده است و خدمات زیادی از این طریق ارائه می‎گردد.

وی ادامه داد: در ایران نیز پیاده سازی سامانه هوشمند برای ناوگان اتوبوس‎رانی در سال‎های گذشته امکان استفاده از کارت‎های هوشمند را در ناوگان اتوبوسرانی اکثر شهر های کشور فراهم آورده است و شهروندان با استقبال گسترده از این سیستم، امکان برنامه ریزی و کنترل بهتری را برای مدیران حمل و نقل شهرها فراهم آورده‌اند اجرای سامانه هوشمند تاکسی نیز در بسیاری از شهرهای دنیا باعث ایجاد تحول در ناوگان تاکسیرانی شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: روزانه 30 دستگاه تاکسی به سامانه هوشمند تاکسی مجهز می‎شوند و تا پایان سال‎جاری تمام ناوگان تاکسیرانی به این سامانه مجهز می‌شوند و تاکنون تعداد یک هزار و 150 سامانه هوشمند در تاکسی های اصفهان نصب شده است.

انتهای پیام/63021/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول