اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی تاکسیرانی اصفهان:

ظرفیت نصب 100 دستگاه سامانه هوشمند تاکسی در روز را داریم

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی تاکسیرانی اصفهان گفت: سازمان تاکسیرانی ظرفیت نصب 100 دستگاه سامانه هوشمند تاکسی در روز را دارد.

ظرفیت نصب 100 دستگاه سامانه هوشمند تاکسی در روز را داریم

فرهاد گلی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص سامانه هوشمند تاکسی اصفهان اظهار کرد: به طور متوسط روزانه 30 دستگاه تاکسی به سامانه هوشمند مجهز می‎شوند و این در حالی است که سازمان تاکسیرانی ظرفیت نصب 100 دستگاه سامانه هوشمند تاکسی در روز را دارد.

وی ادامه داد: تاکنون حدود یک هزار و 200 دستگاه تاکسی به این سامانه مجهز شده‎اند و هیچگونه مشکلی در رابطه با تجهیزات نداریم.

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی تاکسیرانی اصفهان افزود: تا پایان سال جاری تمامی ناوگان تاکسیرانی به سامانه هوشمند تاکسی مجهز می‎شوند سامانه هوشمند  تمام تاکسی‎های سطح شهر از جمله تاکسی‎های گردشی، خطی و دربستی را پوشش می‎دهد.

وی تصریح کرد: پرداخت در تاکسی‎های دربستی با اصفهان کارت و کارت‎های بانکی انجام می‎شود این در حالی است که امکان پرداخت در تاکسی‎های گردشی فقط با اصفهان کارت میسر است.

گلی اضافه کرد: هر 1400 متر یک کورس حساب می‎شود با نصب این سامانه مکانیزم محاسبه بر اساس کورس‌ها دقیق و عادلانه انجام می‎شود.

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی تاکسیرانی اصفهان اضافه کرد: هزینه دریافتی از تاکسیرانان کمتر از هزینه تمام شده دستگاه است، جمع هزینه‎های پایانه پرداخت الکترونیکی، ام دی تی 7 اینچی، تابلوی سقفی و ماژول پاور بیش از دو میلیون تومان می‎باشد.

وی تاکید کرد: دستگاه شامل سه سال گارانتی و پنج سال پشتیبانی رایگان است در صورتی که سامانه هوشمند دچار مشکلی شود، تاکسیران برای رفع آن باید به مراکز تعمیرات و نگهداری که به منظور این امر در نظر گرفته شده است مراجعه نماید.

انتهای پیام/63021/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول