اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان:

استفاده از ناوگان تاکسیرانی ضریب امنیتی تردد در سطح شهر را افزایش می‌دهد

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان گفت:شهروندان برای بالا بردن ضریب امنیتی تردد در سطح شهر از ناوگان تاکسیرانی بیشتر استفاده کنند.

استفاده از ناوگان تاکسیرانی ضریب امنیتی تردد در سطح شهر را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، خدابخش کوهکن اظهار داشت: از زمان استقرار شهروندان در منطقه مهر شهر موضوع راه‌اندازی سرویس‌های حمل و نقل عمومی برای آنان در دستور کار قرار گرفت و اگر چه از همان ابتدا ارائه خدمات بصورت غیر رسمی توسط تاکسیداران انجام می‌شد اما با پیگیری‌های انجام شده در نهایت موفق شدیم از 21 مهر ماه خطوط تاکسیرانی را بصورت رسمی در این محدوده از شهر راه‌اندازی کنیم.

وی باتاکید بر استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی به جهت دارا بودن ضریب امنیتی بالا تصریح کرد: با توجه به منطقه وسیع مهر‌شهر توصیه می‌شود که شهروندان به جهت تردد امن‌تر در سطح شهر تا آنجا که می‌توانند از ناوگان تاکسیرانی استفاده کنند و در همین راستا و به جهت جلب رضایت‌مندی مردم علاوه بر استقرار تاکسی‌ها در ایستگاه‌های تعیین شده، چند دستگاه تاکسی نیز بصورت گردشی در منطقه مهرشهر در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

کوهکن افزود: به منظور صرفه‌جویی در وقت شهروندان و جلوگیری از معطلی آنان در ایستگاه‌های تاکسی قرار است حتی در صورت نبود تکمیل ظرفیت تاکسی‌ها، رانندگان جهت تردد از مبداء بسوی مسیرهای تعیین شده نیز اقدام کنند لذا هرچه بیشتر از ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال شود ارائه خدمات در سطح وسیع‌تری ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب‌تر و مردم‌پسند جزو دستور کار و وظیفه ماست و به همین منظور نظارت بر نحوه عملکرد تاکسی‌رانان در تمامی نقاط شهر و به ویژه نقاطی که فاصله زیادی از مرکز شهر دارند به جد و به صورت مستمر در حال اجراست.

وی با ابراز خرسندی از استقبال مردم جهت استفاده از خدمات ارائه شده در محدوده مهر شهر گفت: اگر مردم جهت استفاده از این خدمات استقبال بیشتری کنند علاوه بر دلگرمی تاکسیرانان، افزایش تعداد تاکسی‌ها در این منطقه را بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/75005/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول