اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان خبر داد

تاکسیرانی کاشان نخستین مجری ساماندهی وانت‌بارها در کشور

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری کاشان این سازمان را نخستین مجری ساماندهی وانت‌بارها در کشور عنوان کرد.

تاکسیرانی کاشان نخستین مجری ساماندهی وانت‌بارها در کشور

اکبر وطنخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با اشاره به اینکه از 640 تاکسی گردشی تعدادی مالک و تعدادی کمکی هستند اظهار داشت: همه رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهرستان تحت پوشش بیمه هستند.

به گفته وی 65 درصد از رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهرستان کاشان افراد بازنشسته‌ای هستند که دوران بازنشستگی را به عنوان رانندگی تاکسی سپری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان، متوسط فعالیت روزانه هر یک از رانندگان تاکسی گردشی در شهرستان کاشان را هشت ساعت اعلام کرد و افزود: هر دستگاه تاکسی گردشگری حدود 900 نفر مسافر را طی این مدت جابجا می‌کند. 

وطنخواه، متوسط عمر مفید تاکسی‌های گردشی را 10 سال ذکر و عنوان کرد: این در حالی است که عمر مفید هر دستگاه تاکسی گردشگری تنها پنج سال است.

به گفته وی تا دو سال قبل تعویض تاکسی‌های فرسوده بدون هیچ مشکلی انجام می‌شد اما از دو سال قبل تا کنون شرکت‌های خودروسازی در تعویض تاکسی‌های فرسوده با مشکلات روبرو شده‌اند و این امر به درستی انجام نشده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان بیان داشت: سازمان تاکسیرانی شهرستان کاشان یکی از شهرهایی است که ناوگان تاکسیرانی آن جوان محسوب می‌شود.

وطنخواه، با اشاره به محدودیت‌های افزایش تاکسی‌های شهرستان کاشان گفت: شورای اسلامی شهر کاشان با افزایش تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی کاشان مخالفت می‌کند.

وی، در ادامه سازمان تاکسیرانی شهرستان کاشان را نخستین مجری ساماندهی وانت‌بارها در کشور اعلام کرد و افزود: برای نخستین بار در کشور با اجرای طرح ابتکاری ساماندهی وانت‌بارها در شهرستان کاشان، این طرح به عنوان الگو با استقبال دیگر شهرستان‌های کشور روبرو شده است.

این مسئول، نظارت بر فعالیت تاکسی‌های شهرستان کاشان را وظیفه اصلی سازمان تاکسیرانی شهرستان کاشان قلمداد و عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی کاشان تنها نهادی است که رئیس آن فرماندار است.

وطنخواه، برگزاری چهارمین یادواره شهدای سازمان تاکسیرانی کاشان را یکی از فعالیت‌های فرهنگی این سازمان برای چهارمین سال متوالی در هفته دفاع مقدس امسال ذکر کرد و متذکر شد: سازمان تاکسیرانی شهرستان کاشان 24 شهید را که همگی از شهدای مجرد هستند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

انتهای پیام/2406/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول