اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس عنوان کرد

فعالیت 500 تاکسی به عنوان سرویس مدرسه در بندرعباس / نظارتی بر مسافربرهای شخصی نداریم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس با بیان اینکه این سازمان تنها 500 تاکسی به عنوان سرویس مدرسه را مورد نظارت قرار می‌دهد، گفت: بخش اعظمی از جابجایی دانش‌آموزان توسط مسافربرهای شخصی انجام می‌شود.

فعالیت 500 تاکسی به عنوان سرویس مدرسه در بندرعباس / نظارتی بر مسافربرهای شخصی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی خادم عصر امروز در جمع اعضای شورای شهر بندرعباس با اشاره به وضعیت موجود در حوزه سرویس‌های مدارس اظهار داشت:‌ در این راستا هفت شرکت در بندرعباس به ثبت رسیده است که از این میان تعداد سه شرکت با همکاری آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی اقدام به جابجایی دانش‌آموزان کرده و به عنوان سرویس مدارس شناخته می‌شوند.

وی درباره افزایش کرایه تاکسی و نرخ سرویس مدارس نیز اضافه کرد: نرخ مورد نظر با افزایش تعرفه کرایه 10 درصد، مدنظر است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در حال حاضر بخش اعظمی از دانش‌آموزان توسط مسافربرهای شخصی و یا بعضا مسافربرهایی که به وسیله اولیا دانش‌آموزان به کار گرفته شده‌اند، جابجا می‌شوند، اضافه کرد: در حال حاضر تنها 500 دستگاه خودرو زیر نظر سازمان تاکسیرانی بندرعباس در این شهر اقدام به جابجایی دانش‌آموزان می‌کنند و تخمین زده می‌شود صدها مسافربر دیگر نیز در شهر اقدام به این کار می‌کنند که سازمان تاکسیرانی نمی‌تواند بر روی این مسافربرها نظارتی اعمال کند.

به گفته وی بعضا اگر شکایاتی در خصوص کرایه و کیفیت سرویس‌دهی در باب سرویس‌های مدارس نیز مشاهده می‌شود مربوط به مسافربرهای شخصی است که اقدام به جابجایی دانش‌آموزان یا با هماهنگی مدارس و یا والدین می‌کنند.

خادم بیان داشت: رسیدگی به اینگونه مسافربرها خارج از اختیار تاکسیرانی است و این در حالی است که بعضا گزارش شده است حتی برخی از این مسافربرها اقدام به جابجایی تعداد هشت دانش آموز به طور همزمان می‌کنند.

به گفته وی تخمین زده می‌شود که سه هزار مسافربر خارج از سیستم تاکسیرانی اقدام به جابجایی مسافران در سطح شهر بندرعباس می‌کنند.

در ادامه این نشست که با حضور نماینده آموزش و پرورش و اعضای شورای شهر بندرعباس برگزار شد، اعضا پیرامون ساماندهی سرویس‌های مدارس تصمیمات و مصوباتی را اخذ کردند.

انتهای پیام/88001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول