ذبیحالله میقانی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: الکترونیکی شدن پرداخت کرایه در تاکسیهای گرگان همانند اتوبوسهای این شهر، از جمله برنامههای جدی در ماههای آینده است.
وی ادامه داد: این طرح در برخی از شهرهای کشور اجرا شده و نتایج خوبی هم داشته است.
میقانی افزود: با توجه به اینکه این طرح نیاز به بررسی و نگاه کارشناسی دقیق دارد، برای اجرای این طرح از تجربهها و انتقادها و مشکلات اجرای این طرح در شهرهای دیگر و نواقص و مشکلات آن در اتوبوسرانی گرگان استفاده و سعی خواهیم کرد تا این طرح با کمترین اشکالات و نواقص اجرا شود.
برخورد با مسافربرهای شخصی نیاز شهر است
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گرگان برخورد با مسافربرهای شخصی را یکی دیگر از برنامههای با اولویت خود دانست و خاطرنشان کرد: یکی از راههای برخورد با مسافربرهای شخصی افزایش نظارت و مدیریت است.
میقانی بیان کرد: الکترونیکی کردن کرایههای تاکسی و نصب دستگاههای الکترونیکی بر روی تاکسیهای شهر میتواند به این امر کمک بسیار زیادی بکند.
وی تاکید کرد: نیاز است تاکسیها و رانندگان تاکسی ما به سمت الکترونیکی شدن و استفاده از ابزارهای روز حرکت کنند.
تاکسی و تاکسیرانی باید به جایگاه واقعی خود بازگردد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گرگان تصریح کرد: باید هویت تاکسی و تاکسیرانی در شهر گرگان در جایگاه اصلی خود قرار گیرد.
میقانی اضافه کرد: برند و شناسنامه هر شهر، تاکسی و رانندگان تاکسی آن شهر است؛ زیرا ابتداییترین موضوعی که هر شخص با ورود به هر شهر با آن مواجه میشود تاکسی و راننده تاکسی است.
وی گفت: نیاز است تا با اجرای برنامههای فرهنگی و تامین معیشت رانندگان تاکسی و ایجاد یک آرامش برای آنها هویت والا و ارزشمند رانندگان تاکسی به عنوان زحمتکشترین قشر جامعه که با قلب جامعه در ارتباط است، به جایگاه اصلی خود بازگردد.
وی در پایان ابراز داشت: در همین راه هفته آینده همایشی را برای جامعه تاکسیرانی گرگان برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/83004/خ30/چ3000