اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه ولایت

مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: به مناسبت دهه ولایت مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت در زنجان برگزار می‌شود.

مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت در زنجان برگزار می‌شود

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های دهه ولایت بسیج دانشجویی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج دانشجویی زنجان در طول این مدت برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی فضاسازی همه دانشگاه‌های استان زنجان را از برنامه‌های دهه ولایت و امامت اعلام کرد و اذعان داشت: سطح دانشگاه‌ها متناسب با دهه ولایت فضاسازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به برگزاری جشن ولایت در زنجان اشاره کرد و افزود: این برنامه فردا 29 مهر ماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان و پردیس خواهران با سخنرانی حجت‌الاسلام قره‌داغی برگزار می‌شود.

این مسئول دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و گفت: این برنامه را مدیریت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی برگزار می‌کند.

بابایی همچنین از برگزاری جشن بزرگ ولایت در موسسه دارالقرآن زنجان خبر داد و بیان داشت: این برنامه در 29 مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

وی مجری برگزاری این برنامه را امور فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشکده قائم (عج) و دانشکده الغدیر زنجان اعلام کرد و اظهار کرد: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام منصور فرجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تهیه ویژه برنامه غدیر را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و افزود: این برنامه در دانشکده الغدیر زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نشست مسئولان فرهنگی و کانون دفاع مقدس فردا 29 مهر ماه جاری برگزار می‌شود، متذکر شد: این برنامه در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی اجرا می‌شود.

بابایی ادامه داد: مجری برگزاری این نشست را مدیریت فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی زنجان بر عهده دارد.

وی به برگزاری مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت اشاره کرد و افزود: این برنامه در همه دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به ثبت‌نام دانشجویان در طرح حافظان 2 در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و اذعان داشت: این برنامه در حوزه شهید زین‌الدین و دفتر بسیج دانشجویی شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری هیئت مذهبی کانون تداوم در مهدیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه امروز 28 مهر ماه جاری توسط مدیریت آموزش ناحیه بسیج دانشجویی زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول