اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی خبر داد

پرداخت کمک هزینه ازدواج به 91 نوعروس گرمی

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی از پرداخت تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه به 91 نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال‌ جاری تاکنون خبر داد.

پرداخت کمک هزینه ازدواج به 91 نوعروس گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مالک بدری عصر امروز در جریان بازدید از مجموعه‌های حمایتی در گرمی اظهار داشت: در طول این مدت بالغ بر 910 میلیون ریال بابت تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از این مبلغ بانک کشاورزی بالغ بر 160 میلیون ریال به 16 نوعروس تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان گرمی اهدا کرده است.

بدری خاطر نشان کرد: در کنار مساعدت‌های کمیته‌ امداد، نوعروسان از کمک‌های خیرین و حامیان نیز بهره‌مند شده و راهی خانه‌ بخت می‌شوند.

این مسئول با اشاره به ارائه‌ خدمات گوناگون کمیته‌ امداد برای نوعروسان تحت حمایت اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی و ایرانی از جمله برنامه‌های کمیته‌ امداد است.

وی در ادامه بیان کرد: با حمایت‌هایی که از اقشار مختلف خانواده‌های تحت پوشش انجام می‌شود، سعی و تلاشمان بر این است تا آنها با کمترین دغدغه بتوانند زندگی ایمن و راحتی را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی ضرورت توسعه سبک و سیاق زندگی ایرانی، اسلامی را یادآور شد و گفت: اگر خانواده‌ها به این سبک و سیاق توجه داشته باشند بهتر از هر زمان دیگر می‌توانند به پایداری زندگی خود کمک کنند.

انتهای پیام/62007/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول