اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بم خبر داد

کشف 424 کیلوگرم مواد مخدر در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف 424 کیلوگرم تریاک و حشیش و دستگیری دو قاچاقچی در عملیات روز گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

کشف 424 کیلوگرم مواد مخدر در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، هادی ثمره گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر بم در راستای مبارزه با سوداگران مرگ روز گذشته محورهای این حوزه را با اجرای ایست و بازرسی و گشت‌زنی‌های نامحسوس تحت ‌نظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل خودروهای این محور به یک دستگاه وانت حامل علوفه مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی بم بیان داشت: سرنشین این خودرو بدون توجه به اخطار پلیس با افزودن بر سرعت خود سعی بر فرار داشت که خودروی وی در یک عملیات تعقیب و گریز از سوی ماموران انتظامی متوقف شد.

ثمره تصریح کرد: هنوز این عملیات به پایان نرسیده بود که سرنشین یک خودروی پژو دیگر نیز که قصد داشت به منظور کمک به فرار راننده خودرو متوقف شده موجب انحراف ماموران شود، قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند با هوشیاری و سرعت عمل پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بم خاطر نشان کرد: ماموران پس از انتقال وانت مزدا به پارکینگ و بازرسی از آن 380 کیلوگرم تریاک و 53 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در کف وانت‌بار جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی عنوان کرد: در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر و به همراه محموله مواد مخدر کشف شده، برای تشکیل پرونده به مسئولان قضائی شهرستان بم تحویل داده شدند.

انتهای پیام/2446/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول