اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد

کشف 4 کیلو مواد مخدر در تالش

فرمانده مرزبانی گیلان از کشف یک کیلوگرم تریاک و سه کیلوگرم شیشه توسط ماموران اطلاعات این فرماندهی در تالش خبر داد.

کشف 4 کیلو مواد مخدر در تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، سیدیوسف مرتضوی بعد از ظهر امروز در جلسه مرزبانی گیلان با اشاره به کنترل اطلاعاتی و عملیاتی نوار ساحلی استان اظهار کرد: ماموران اطلاعات مرزبانی گیلان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در استان موضوع را پیگیری کردند.

وی از کشف یک کیلوگرم تریاک و سه کیلوگرم شیشه توسط ماموران اطلاعاتی مرزبانی گیلان در تالش خبر داد و افزود: ماموران اطلاعات مرزبانی استان با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی عملیاتی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر تالش را شناسایی کرده و به طور نامحسوس اعضای آن را زیر نظر گرفتند.

مرتضوی به همکاری پاسگاه مرزی ساحلی لیسار و پاسگاه انتظامی بخش حریق با ماموران اطلاعات مرزبانی گیلان اشاره کرد و گفت: مواد مخدر مذکور در یک دستگاه خودروی پراید کشف و ضبط شده است.

فرمانده مرزبانی گیلان با بیان اینکه سه قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مذکور دستگیر شدند، یادآور شد: اموال کشف شده به همراه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

وی در ادامه به افتتاح پاسگاه مری لمیر تالش همزمان با هفته ناجا در گیلان اشاره کرد و افزود: پاسگاه مذکور به منظور ارائه خدمات مطلوب به مرزنشینان و ساحل‌نشینان گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

مرتضوی با تاکید بر همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف با مرزبانی گیلان، اظهار کرد: مشارکت مرزنشینان در راستای برقراری امنیت پایدار منطقه حائز اهمیت است.

فرمانده مرزبانی گیلان همچنین از افتتاح پاسگاه مرزی خطبه‌سرا تا پایان سال جاری خبر داد و بیان کرد: حفظ منابع آبزی از اهداف پاسگاه‌های مرزی ساحلی در استان است.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول