اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شیراز خبر داد

افزودن 90 اتوبوس گازسوز به ناوگان اتوبوسرانی شیراز

سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از اضافه شدن 90 اتوبوس گازسوز به ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد.

افزودن 90 اتوبوس گازسوز به ناوگان اتوبوسرانی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این شهر، حمیدرضا ناصری با بیان اینکه 90 اتوبوس گازسوز با اعتبار 90 میلیارد ریال خریداری شده است، اظهار کرد: علاوه بر این 90 اتوبوس، 10 اتوبوس 357 دیزل با اعتبار 30 میلیارد ریال خریداری شده است که پس از طی مراحل اداری به سیستم ناوگان اتوبوسرانی شیراز اضافه می‌شود.

وی آمار اتوبوس‌های فعال در ناوگان اتوبوسرانی را 900 دستگاه در 73 خط عنوان کرد و افزود: از مجموع‌‌ 900 اتوبوس فعال در ناوگان اتوبوسرانی 226 اتوبوس دولتی و 674 دستگاه آن خصوصی است که زیر نظر سازمان اتوبوسرانی شیراز و حومه در 73 خط سرویس‌دهی حمل و نقل عمومی را بر عهده دارد. ‌

این مسئول تصریح کرد: 90 اتوبوس جدید در حال حاضر به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود که از این تعداد 20 دستگاه برای نوسازی ناوگان در نظر گرفته شده و 70 اتوبوس نیز با تصویب خطوط جدید به بهره‌برداری می‌رسند.

سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: 120 اتوبوس دولتی نیز برای پشتیبانی از ناوگان اتوبوسرانی این شهر پیش‌بینی شده است که در صورت بروز مشکل برای اتوبوس‌های فعال در خطوط جایگزین می‌شود.

انتهای پیام/2448/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول