اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

خط اتوبوس مسیر امامزاده عبدالله‌ در قم فعال شد

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از فعال‌سازی خط اتوبوس مسیر امامزاده عبدالله‌(ع) در روزهای پنجشنبه در پاسخ به درخواست همشهریان خبر داد.

خط اتوبوس مسیر امامزاده عبدالله‌ در قم فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به خدمات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در زمینه خدمت‌رسانی به مردم شهر کریمه اهل بیت اظهار کرد: 40 خط اتوبوس در سطح شهر وجود دارد که نزدیک به 300 دستگاه اتوبوس و 110 دستگاه مینی‌بوس در این خطوط مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای رسالت سازمان اتوبوسرانی نسبت به ارائه خدمات بهینه در سطح شهر به همشهریان و حمل و نقل درون شهری اقدام می‌کند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان داشت: با توجه به درخواست اهالی خیابان شاه ابراهیم در نشستی که با شهردار داشتند، سرویس‌دهی به شهروندان به مقصد امامزاده عبدالله(ع) از مسیر میدان نبوت و میدان کشاورز و بالعکس در پنجشنبه هر هفته به طور مستمر و آزمایشی فعال شد.

وی ادامه داد: تقاضای شهروندان در روزهای پنجشنبه به دلیل زیارت اهل قبور افزایش پیدا می‌کند، بنابراین مردم در این بخش می‌توانند از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

امراللهی یادآور شد: اتوبوس‌های مقصد امامزاده عبدالله از مسیر میدان نبوت و کشاورز و بالعکس روزهای پنجشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه تا 19 به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی به شهروندان توصیه کرد برای رفع مشکلات و معضلات ترافیک از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ما معتقدیم به هر میزان حمل و نقل عمومی را توسعه دهیم، گرایش مردم به استفاده از آن توسعه پیدا می‌کند البته در کنار آن باید دستیابی به الگوی حمل و نقل پایدار نیز در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: شهروندان برای بیان مسائل، مشکلات و پیشنهادات می‌توانند با روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی به شماره 36642800 و یا سامانه 137 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول