اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان خبر داد

اختصاص 24 ایستگاه اتوبوس برای نمازگزاران مصلی کاشان

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان از اختصاص 24 ایستگاه اتوبوس برای انتقال نمارگزاران این شهرستان به مصلی بقیة‌الله‌الاعظم کاشان خبر داد.

اختصاص 24 ایستگاه اتوبوس برای نمازگزاران مصلی کاشان

محسن عرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه برای خدمات‌رسانی به نمازگزاران جمعه کاشان سرویس‌دهی خود را از ساعت 9 صبح روز جمعه تا ساعت 13:30 در پایان نماز جمعه به مدت چهار ساعت و نیم به صورت رفت و برگشت انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه برای تکریم از نمازگزاران جمعه و انتقال آنان به مصلی بقیةالله الاعظم کاشان استفاده از تمامی میادین سطح شهر به طرف مصلی را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از میدان امام خمینی(ره) به عنوان میدان پایلوت اتوبوس‌های مصلی استفاده شده است ابراز داشت: عدم آشنایی همشهریان با خطوط جدید اتوبوسرانی در مسیر مصلی یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب میدان امام خمینی(ره) به عنوان میدان پایلوت بوده است.

عرفان تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی کاشان، علاوه بر پوشش تمامی میادین سطح شهر، کار سرویس‌دهی از فین بزرگ، فین کوچک و مسکن مهر کاشان در شهرک خاتم الانبیاء(ص) به مصلی کاشان را نیز بر عهده داشت.

وی از فاز یک ناجی‌آباد، فاز دو ناجی‌آباد، خیابان شهید صالحی، باغ فین، فین بزرگ، میدان ولیعصر(عج)، بلوار مطهری، خیابان کارگر، خیابان طالقانی، خیابان امام خمینی، خیابان راه آهن، بلوار چمران، خیابان نطنز، خیابان نطنز، راوند محله زیارت، طاهرآباد، لتحر زیارت، حسن‌آباد میدان قاضی اسدالله، شهرک 22 بهمن، جوشقان استرک، دانشگاه علوم پزشکی  و دانشگاه کاشان به عنوان 24 مسیر سازمان اتوبوسرانی کاشان به سمت مصلی بقیه الله الاعظم کاشان نام برد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان یادآور شد: سازمان اتوبوسرانی کاشان برای مراسم افتتاح و نخستین نماز جمعه کاشان در مصلی بقیةالله‌الاعظم 24 خط اتوبوس با 50 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته که کار سرویس‌دهی به همشهریان و نمازگزاران جمعه را بر عهده دارد.

عرفان با اشاره به میزان فعالیت اتوبوسرانی کاشان در اقامه نخستین نماز جمعه در مصلی بقیةالله‌الاعظم در جمعه گذشته متذکر شد: 10 درصد جمعیت حاضر در مصلی کاشان با وسایل شخصی به مصلی آمده بودند و بقیه توسط اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی کاشان سرویس‌دهی شده‌اند.

وی در خصوص انتقال گروهی نمازگزاران نیز بیان داشت: ارگان‌ها و نهادهای شهرستان، آموزش و پرورش و مدارسی که قصد دارند به صورت گروهی در نماز جمعه کاشان حضور داشته باشند درخواست‌های خود را از قبل به سازمان ارائه تا اتوبوس‌های اتوبوسرانی کاشان رأس ساعت مقرر در آن مکان حاضر شده و همچنین وظیفه انتقال برگشت به آن محل را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول