اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم

فعالیت اتوبوس وی آی پی قم – مشهد آغاز شد

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از آغاز فعالیت یک دستگاه اتوبوس وی آی پی به مقصد مشهد به صورت یک روز درمیان خبر داد.

فعالیت اتوبوس وی آی پی قم – مشهد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان اظهار کرد: 442 دستگاه اتوبوس، 539 دستگاه مینی‌بوس و 540 دستگاه تاکسی‌های برون شهری در این ناوگان فعال هستند.

وی از راه‌اندازی یک خط اتوبوس وی آی پی از مبدا قم به مقصد مشهد خبر داد و افزود:‌ این اتوبوس دارای ظرفیت 25 نفر است و دارای امکاناتی است تا مسافران بتوانند با راحتی بیشتر سفر کنند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: اکنون یک روز در میان اتوبوس وی آی پی بین قم و مشهد تردد دارد که نوید خوبی برای شهروندان محسوب می‌شود.

وی عنوان داشت: هزینه خرید اتوبوس‌های وی آی پی بالاست و در دو ماه آینده یک اتوبوس‌ وی آی پی مجهزتر با ظرفیت 18 نفری به ناوگان پایانه‌های استان اضافه می‌شود.

عزتی یادآور شد: اگر آمار مسافر و متقاضی بالا رود بدون تردید این امکان وجود دارد که اتوبوس‌های وی آی پی را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های وی آی پی برای مسیرهای طولانی مانند قم ـ مشهد، قم ـ ‌همدان و قم ـ مهران کاربرد دارد تا مسافر در مسیر طولانی کمتر احساس خستگی کند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به مزایای اتوبوس وی آی پی گفت: صندلی این اتوبوس‌ها با زاویه 60 درجه می‌خوابد و جلوی پای مسافر 80 تا 90 سانتی متر باز است تا مسافر در طول مسیر راحت باشد.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول