اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تغییر فله‌ای و اتوبوسی مدیران در دستور کار نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در موضوع تغییر مدیران به خواسته‌های مردمی توجه می‌کنیم و روال عادی تغییر مدیریت‌ها را پی می‌گیریم نه اینکه بخواهیم فله‌ای و اتوبوسی مدیران را تغییر دهیم.

تغییر فله‌ای و اتوبوسی مدیران در دستور کار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی، ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود در بخش دوم جلسه به سؤالات و دغدغه‌های خبرنگاران پاسخ داد و اظهار کرد: رویکرد ما در اداره این استان به گونه‌ای است که از همه ظرفیت‌ها و گرایشات سیاسی برای پیشبرد اهداف و گفتمان دولت استفاده می‌کنیم و دست خود را برای جلب نظر همکاری و مشارکت همه می‌فشاریم ولی باید بپذیریم که دولت عوض شده و باید در حوزه مدیریتی از افرادی استفاده شود که با رویکرد کلی دولت هماهنگ و همسو باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ همه می‌دانند که به کارگیری مدیران غیرهمسو با اختلافات سلیقه‌ای، نه تنها مجموعه استان را به جلو نمی‌برد بلکه موجب اتلاف منابع و کارهای فرسایشی می‌شود.

وی تأکید کرد: در حوزه خدمت و اجرا هیچ مدیری در این دولت حق ندارد مسائل جناحی و قومی را حتی برای ذره‌ای دخیل کند و بدون شک چنین فردی در دولت جدید جایگاهی نخواهد داشت.

* مدیرانی که لازم باشد تغییر می‌کنند

خادمی، دولت اعتدال را متعلق به همه مردم خواند و بیان کرد: ‌اگر در انتخاب مدیران این حق را به خود می‌دهیم که از مدیرانی استفاده کنیم که در راستای برنامه‌های توسعه‌ای استان باشد ولی در حوزه خدمت به مردم و حوزه‌های اجرایی نه اجازه و نه هم حق اولویت‌بندی و مرزبندی را نداریم.

نماینده دولت یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا ابقای بخش زیادی از مدیران دولت قبلی صحت دارد یا خیر، بیان کرد: خیر چنین موضوعی صحت ندارد و تاکنون در هیچ محفلی موضوع ابقای مدیران قبلی مطرح نشد ولی باید این را هم بگویم که تغییر آنی و ضرب‌الاجلی مدیران نیز در دستور کار نیست.

خادمی اضافه کرد: در موضوع تغییر مدیران به خواسته‌های مردمی توجه می‌کنیم و روال عادی تغییر مدیریت‌ها را پی می‌گیریم نه اینکه بخواهیم فله‌ای و اتوبوسی مدیران را تغییر دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تکمیل حرف‌هایش گفت: مدیرانی که لازم باشد بدون شک تغییر خواهند کرد.

مقام ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد دموکراسی و عدالت را بدون رسانه‌های آزاد ممکن ندانست و خاطرنشان کرد: انتظار ما از رسانه‌ها این است که با هنرمندی و ظرافت به رسالت خود در مقابل مردم و مسئولان عمل کنند.

انتهای پیام/82005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول