اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران

اداره کل تعاون زنجان حائز رتبه روابط عمومی برتر شد

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در دهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران حائز رتبه روابط عمومی برتر شد.

اداره کل تعاون زنجان حائز رتبه روابط عمومی برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در دهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران بر اساس رای هیئت داوران، حائز رتبه روابط عمومی برتر کشوری شود.

این جشنواره با شعار «روابط عمومی هوشمند، راهبردها، شیوه‌ها و ابزارها» از تاریخ 31 مهر تا اول آبان ماه در سال‌جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیمای مرکز تهران برگزار خواهد شد.

از شاخص‌های ارزیابی این جشنواره می‌توان به ساختار برنامه عمل، مقدمه و منطق برنامه، توجه به زمان‌بندی و تکیه بر نظریه‌های ارتباطی اشاره کرد.

بودجه‌ریزی مناسب، توجه به اهداف سازمان، توجه به اهداف سازمان، تکیه بر پژوهش ارتباطی و نتایج آنها، پیش‌بینی کاربرد ابزارها و روش‌های ارتباطی مختلف و مشخص بودن روش از دیگر شاخص‌های ارزیابی این جشنواره بوده است.

گفتنی است، از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در روز چهارشنبه اول آبان در سالن همایش‌های صدا و سیما با اهدا لوح و تندیس جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/2308/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول