اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید روابط عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

فصل جدید تعامل میان رسانه‌ و روابط ‌عمومی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل جدید روابط عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منتظر فصل جدید تعامل میان رسانه‌ها و روابط‌ عمومی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد باشید.

فصل جدید تعامل میان رسانه‌ و روابط ‌عمومی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرضا باقرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در نخستین ساعات تصدی مسئولیت جدید به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آن‌هایی که با سوابق ما آشنایی دارند می‌دانند که قبل از هر چیز خود از جنس رسانه هستیم و به همین دلیل کار رسانه‌ای و سختی‌های این حوزه را درک می‌کنیم.

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در نخستین سال‌هایی که پای رسانه‌های مکتوب به استان ما باز شد فعالیت رسانه‌ای داشتیم و چندان هم بیگانه از کار و حرفه خبری و خبرنگاری نیستیم.

وی علاوه بر حوزه رسانه به ارتباط خود با سایر رشته‌های هنری اشاره کرد و گفت: در یک مورد از تجربه‌ای که در زمینه هنر داریم باید گفت که در حال حاضر عضو انجمن موسیقی ایران هستم.

باقرزاده یکی از اهداف بلندمدت خود در روابط عمومی استانداری را برقراری تعامل مثبت و ارزنده میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها دانست و گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان به چنین تعاملی نیازمندیم و باید گفت که از امروز باید منتظر فصل نوینی در این خصوص باشیم.

وی برقراری شورای راهبردی روابط عمومی‌ها را ضرورتی برای فعال کردن بهتر و بیشتر روابط عمومی‌ها دانست و افزود: نباید حتی یک دستگاه در استان بدون روابط عمومی و یا دارای روابط عمومی راکد و غیر فعال باشد و برنامه‌های خود را در این خصوص اعلام می‌کنیم.

باقرزاده یکی دیگر از مشکلاتی که در حوزه روابط عمومی‌ها دیده می‌شود را مربوط به نحوه تعامل و ارتباط میان مدیر دستگاه و روابط عمومی دانست و گفت: باید اعتماد کاملی میان این دو مجموعه وجود داشته باشد تا اخبار و اطلاعات ادارات و دستگاه‌ها با اطمینان کامل توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های خود را نحوه ارتباط و برخورد بهتر با ارباب رجوع دانست و گفت: ضلع دیگر کار ما به جز ارتباط با رسانه‌ها نحوه ارتباط با مردم است که در این حوزه نیز برنامه‌هایی برای تقویت هر چه بیشتر روحیه مردم‌داری در میان روابط عمومی‌ها داریم.

انتهای پیام/2571/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول