اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش‌بینی فارس محقق شد

آغاز تغییرات در شهرداری آمل/ رکورد تغییر مدیر روابط عمومی شکسته شد

تغییرات در شهرداری آمل با جابه‌جایی سه مدیر این نهاد آغاز شد.

آغاز تغییرات در شهرداری آمل/ رکورد تغییر مدیر روابط عمومی شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در نخستین نشست خبری شورای اسلامی دوره چهارم که پس از بیش از دو سال سکوت خبری شورای شهر آمل صورت گرفته بود، خبرنگار فارس درباره آغاز تغییرات در شهرداری سوالی مطرح و پیش‌بینی کرده بود بر اساس شنیده‌ها در یکی دو هفته اخیر جابه‌جایی‌هایی صورت خواهد گرفت که البته در آن جلسه رئیس شورای شهر آمل بیان کرد که فعلا قصد جابه‌جایی نداریم اما در هفته گذشته زمزمه‌هایی برای جابه‌جایی برخی از مدیران شهرداری آغاز شده بود که قرار گرفتن خبری بر روی وب سایت روابط عمومی شهرداری آمل  پیش‌بینی فارس را محقق کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری آمل، در احکامی از سوی شهردار آمل محمد للهی مسئول سابق روابط عمومی شهرداری آمل به سمت سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند، حسین ریحانی مسئول روابط عمومی سازمان عمران شهرداری آمل به سمت سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری آمل، حسین نذیری سرپرست فعلی سازمان آتش نشانی آمل با حفظ سمت به سرپرستی مرکز علمی کاربردی ساخا و علیرضا شیرسوار مدیرعامل سازمان پسماند به سمت مسئول واحد زیباسازی شهرداری آمل منصوب شدند.

در این مراسم که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار آمل و مدیران عامل سازمان‌های وابسته به شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد، خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: در مجموعه شهرداری آمل توانمندی بالایی وجود دارد و باید برای پویایی و اعتلای شهر مدیران تلاش کنند و در خدمت شهروندان باشند.

وی تصریح کرد: این افراد با رعایت ضوابط و مقررات اداری و مالی برای تحقق اهداف سازمانی و وظایف محوله و خدمت بیشتر به شهروندان تلاش کنند.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد خدمتگزار بی‌منت است، اظهار داشت: مدیران جدید با همه دستگاه‌ها تعامل داشته باشند و از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده کنند.

در پایان این مراسم از علیرضا شیرسوار، عبدالعلی رویان، محمدللهی و خانم علیپور که مسئولیت سرپرستی سابق سازمان مدیریت پسماند، دانشگاه علمی کاربردی ساخا، روابط عمومی شهرداری و واحد زیباسازی شهرداری آمل را به عهده داشتند با اهدای لوحی تجلیل شد.

به گزارش فارس؛ در سه سال اخیر به طور متوسط شهرداری آمل هر سال یک نفر را به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب و این بار نیز ریحانی را به عنوان چهارمین مسئول روابط عمومی خود معرفی کرده است.

این تغییرات رکورد جابه‌جایی مسئول روابط عمومی نهاد مهمی مانند شهرداری را شکسته است.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول