به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، این ارزیابی که از سوی استانداری سمنان و فعالیتهای مربوط به تیر ماه سال 91 تا تیر ماه 92 بود، در 23 شاخص انجام شد.
معیارها و ملاکهای ارزیابی شامل اطلاعرسانی و استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانههای گروهی، رویکرد به روابط عمومی الکترونیک، آمار تعداد اخبار تولید شده و اخبار منعکس شده در رسانهها و مطبوعات، توجه به انتقادات و نقطه نظرات منعکس شده در مطبوعات و تعداد مصاحبههای مدیران و فعال بودن پرتال و پایگاه اطلاعرسانی بود.
داشتن تلفن ارتباط مردمی، ایجاد سامانه پیام کوتاه، چاپ نشریه و ویژهنامه، چاپ بروشور، تهیه کلیپ و فیلم توسط روابط عمومی، تعامل و همکاری با خبرنگاران، برگزاری نشستهای هماندیشی و تجلیل از آنان، ایجاد تفاهم و نشاط بین کارکنان با برگزاری مراسم و همایش، تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه و اجرای برنامههای فرهنگی و هنری نیز بخش دیگری از این شاخصها بود.
نحوه پاسخگویی، راهنمایی ارباب رجوع و پیگیری مسائل و مشکلات آنان، ملاقات عمومی مردمی با مسئولان، نظرسنجی از نحوه رضایتمندی ارباب رجوع از نحوه عملکرد دستگاه، میزان توجه مسئولان و مدیران دستگاهها به اهمیت فعالیت روابط عمومی و پاسخگویی و ارتباط با رسانهها و مطبوعات نیز بخش دیگری از این شاخصها است.
گفتنی است؛ در مراسم تجلیل از روابط عمومیهای برتر که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و رئیس شورای اطلاعرسانی استان سمنان، مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری سمنان و جمعی از مدیران کل و مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی برگزار شد، از کارکنان روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/2249/ت/پو3002