اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی روابط عمومی‏‌های دستگاه‎های اجرایی استان سمنان

توزیع برق سمنان به عنوان دستگاه برتر در عرصه روابط عمومی معرفی شد

شرکت توزیع برق سمنان در سومین ارزیابی روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی استان سمنان در عرصه روابط عمومی به عنوان برتر نایل شد.

توزیع برق سمنان به عنوان دستگاه برتر در عرصه روابط عمومی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، این ارزیابی که از سوی استانداری سمنان و فعالیت‎های مربوط به تیر ماه سال 91 تا تیر ماه 92 بود، در 23 شاخص انجام شد.

معیارها و ملاک‎های ارزیابی شامل اطلاع‎رسانی و استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه‎های گروهی، رویکرد به روابط عمومی الکترونیک، آمار تعداد اخبار تولید شده و اخبار منعکس شده در رسانه‎ها و مطبوعات، توجه به انتقادات و نقطه نظرات منعکس شده در مطبوعات و تعداد مصاحبه‎های مدیران و فعال بودن پرتال و پایگاه اطلاع‎رسانی بود.

داشتن تلفن ارتباط مردمی، ایجاد سامانه پیام کوتاه، چاپ نشریه و ویژه‎نامه، چاپ بروشور، تهیه کلیپ و فیلم توسط روابط عمومی، تعامل و همکاری با خبرنگاران، برگزاری نشست‎های هم‎اندیشی و تجلیل از آنان، ایجاد تفاهم و نشاط بین کارکنان با برگزاری مراسم و همایش، تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه‎های فرهنگی و هنری نیز بخش دیگری از این شاخص‎ها بود.

نحوه پاسخ‎گویی، راهنمایی ارباب رجوع و پیگیری مسائل و مشکلات آنان، ملاقات عمومی مردمی با مسئولان، نظرسنجی از نحوه رضایت‎مندی ارباب رجوع از نحوه عملکرد دستگاه، میزان توجه مسئولان و مدیران دستگاه‎ها به اهمیت فعالیت روابط عمومی و پاسخ‎گویی و ارتباط با رسانه‎ها و مطبوعات نیز بخش دیگری از این شاخص‌‏ها است. 

گفتنی است؛ در مراسم تجلیل از روابط عمومی‎های برتر که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و رئیس شورای اطلاع‎رسانی استان سمنان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‏الملل استانداری سمنان و جمعی از مدیران کل و مسئولان روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی برگزار شد، از کارکنان روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/2249/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول