اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین:

تبیین دلایل جنگ تحمیلی از وظایف روابط عمومی‌هاست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تبیین دلایل وقوع جنگ تحمیلی و تهاجم رژیم بعث عراق به ایران را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست.

تبیین دلایل جنگ تحمیلی از وظایف روابط عمومی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی عصر امروز در همایش مسئولان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان البرز که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به قرار داشتن در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: وظیفه روابط عمومی‌ها در قبال حوادث پس از انقلاب و دفاع مقدس تبیین چرایی و دلایل وقوع جنگ و تهاجم رژیم بعثی عراق به کشور است؛ کشوری که ملت آن با وجود همه تنگناها و ساختار تازه کشور پس از تولد انقلاب اسلامی و نبود تجهیزات لازم برای دفاع از خود، هشت سال در برابر دشمن ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران پس از هشت سال ایستادگی در برابر دشمن حقانیت انقلاب را به رخ جهانیان کشید، عنوان کرد: این ملت خود را از استعمار و استبداد کشورهای غربی نجات داد و با صدور پیام و اهداف انقلاب اسلامی در جهان سبب انتشار بیداری اسلامی در کشورهای منطقه خاورمیانه شد.

معبودی تصریح کرد: کارشناسان روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها افسران نبرد رسانه‌ای هستند که در مقابله با تهاجمات رسانه‌ای دشمن مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها حلقه ارتباطی بین مردم و مجموعه اداری تشکیلات سازمانی هستند که نقش سازنده ارتباط اجتماعی سازمانی را ایفا می‌کنند.

این مسئول تأکید کرد: روابط عمومی‌ها زبان گویای ادارات و سازمان‌ها به شمار می‌روند و کاری هنرمندانه و تخصصی دارند که فقط با نصب بنر، پلاکارد و پوستر در سطح اداره و شهر نمی‌توان برای آن عنوان روابط عمومی را برگزید.

وی ادامه داد: فعالان این عرصه باید با ایجاد رابطه‌ای وسیع و جامع و زبانی گویا و روان و توانایی معرفی مجموعه مورد نظر را برای مردم داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) افزود: مسیر ارتقا و بالندگی سازمان‌ها و ادارات در گروی توانایی‌های روابط عمومی است که می‌تواند در عین اینکه باعث بالندگی و رشد در مجموعه مدیریتی باشد، منجر به عقب‌گرد شود که به طور قطع بازخورد اجتماعی نامناسبی دارد.

معبودی گفت: شناخت فرصت‌ها و آسیب‌ها، خستگی‌ناپذیری و نقدپذیری، پشتکار فراوان و تشخیص درست اهداف سازمانی لازمه کار در مجموعه مدیریتی روابط عمومی‌هاست که می‌تواند کمک شایانی در پیشبرد اهداف و راهبرد مجموعه مدیریتی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها حافظ اسرار مجموعه مدیریتی هستند و همواره باید ضمن تلاش در اعتلای مجموعه مدیریتی، از درج اخبار و حوادثی که هنوز صحت آن به طور کامل مشخص نیست، بپرهیزند.

این مسئول بیان کرد: نشر اخبار دروغین در مطبوعات و رسانه‌ها موجب هتاکی و تهمت به شخصیت حقوقی افراد و مجموعه مورد نظر می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی مصائبی نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و داوود بهرامی فرمانده سپاه این شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77008/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول