اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی در قم آغاز شد

مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.

دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، عباس لهراسبی مدیرکل روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مسئولان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: یک شاخه ارتباطات دینی روابط عمومی است که شامل پنج اصل توحید و یکتاپرستی، امر به معروف و نهر از منکر، تقوا، اعتقاد به امت واحده و امانت است.

وی گفت: روابط عمومی‌ها باید این پنج اصل را مراعات کرده و براساس آنها حرکت کنند.

در ادامه این مراسم عباس لهراسبی مدیرکل روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که هر اتفاقی در سازمان زیرپوشش قرار بگیرد، گفت: در سطح کشور یک شبکه مویرگی تشکیل شده است و هر اتفاقی در مراکز سازمان روی دهد در سایت منتشر می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از نسخه جدید سایت سازمان در مراسم امروز بیان کرد: در سایت جدید تمام مشکلات و نواقص رفع شده است.

لهراسبی با تاکید بر فن محبت در روابط عمومی گفت: ما به دنبال آن هستیم که مسئولین و پرسنل 31 مرکز استان مانند دوست در کنار هم باشند و با هم همکاری کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اتفاقاتی که تاکنون در سازمان روی داده است به صورت آرشیو درآمده و در سایت در دسترس است.

در حاشیه این مراسم از مسئولان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور تقدیر به عمل آمد و همچنین در این مراسم از نسخه جدید سایت سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

قابل ذکر است این دوره آموزشی به مدت سه روز با موضوعات تهیه خبر، آرشیو در روابط عمومی، عکس و ... در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول