اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نظارت مستقیم بر عرضه محصولات فرهنگی در پاکدشت

مراکز تولید و عرضه محصولات فرهنگی در راستای کنترل و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی به ‌طور مستقیم نظارت می‌شوند.

نظارت مستقیم بر عرضه محصولات فرهنگی در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در راستای کنترل و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان مراکز تولید و عرضه محصولات فرهنگی تحت نظارت و بازرسی مستقیم قرار می‌گیرند.

این گزارش حاکی است، این طرح که همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی به‌ صورت مدون و سازمان یافته در قالب گشت مشترک نیروهای فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس اماکن عمومی فعالیت می‌کند با عرضه محصولات غیر فرهنگی برخورد جدی به‌عمل می‌آورد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در حاشیه اجرای این طرح در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در جنوب استان تهران هدف از این اقدام را توسعه فرهنگ مقابله با ضدفرهنگ‌ها و ترویج فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی در قالب محصولات و کالاهای فرهنگی قلمداد کرد.

گفتنی است، طرح مذکور که در قالب گشت مشترک فعالیت‌های نظارتی را به‌طور متمرکز انجام می‌دهد تاکنون بخش‌های روستایی فرون‌آباد و خاتون‌آباد را مورد بازرسی قرار داده است.

برگزاری آزمون‌های هنرجویی ویژه هنرجویان انجمن موسیقی پاکدشت

به‌منظور ارتقاء سطح هنری و آموزشی هنرجویان انجمن‌های فرهنگی هنری، آزمون‌های هنرجویی همزمان با اتمام دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

اسلامی‌فر ارتقای سطح هنری هنرجویان موسیقی، معرفی و آشنایی مردم با کلاس‌ها و فعالیت‌های انجمن موسیقی و نیز افزایش انگیزه هنرجویان موسیقی را از اهداف مهم این انجمن قلمداد کرد.

وی افزود: در این راستا تبلیغات شهری در راستای معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری مجتمع‌های تابعه صورت می‌پذیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد: آزمون‌های مذکور طی دو مرحله و با معرفی اساتید ذی‌ربط در دو سطح تئوری و عملی برگزار می‌شود و هنرجویانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون شوند گواهی پایان دوره اخذ می‌کنند.

انتهای پیام/2462/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول