اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز عید غدیر صورت می‌گیرد

توزیع 100 بسته فرهنگی بین سادات فردوس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس با بیان این‌که در صبح روز عید غدیر به دیدار سادات می‎‌رویم، گفت: همچنین تعداد 100 بسته فرهنگی نیز بین سادات این شهرستان توزیع می‌‌شود.

توزیع 100 بسته فرهنگی بین سادات فردوس

حجت‌الاسلام جواد طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در روز عید قربان یک‌میلیون و 500 هزار تومان گوسفند برای توزیع بین فقرا و مستضعفان ذبح شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه فردوس در دهه ولایت ادامه داد: دعای عرفه در مسجد جامع قدیم و امامزادگان این شهرستان برگزار شد.

افطاری روز عید غدیر در خانکوک

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس با بیان این‌که این سازمان با ستاد عید غدیر همکاری می‌کند، افزود: همچنین این سازمان با هیئت امنای امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم برای هر چه باشکوه‎تر برگزار شدن جشن عید غدیر همکاری می‌کند.

طلایی با بیان این‌که افطاری در روز غدیر از محل موقوفات منطبق در روستای خانکوک انجام می‌‌شود، متذکر شد: همچنین اوقاف فردوس با شورای اسلامی باغستان علیا برای جشن عید غدیر و اطعام مردم همکاری می‌کند.

وی با بیان این‌که در صبح عید غدیر از سادات دیدار می‌شود، یادآور شد: همچنین 100 بسته فرهنگی نیز بین سادات این شهرستان توزیع می‌‌شود.

برگزاری جشن در هیئت حسینی سادات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس تصریح کرد: در هیئت منتظران حضرت مهدی (عج)، مراسم افطاری ویژه خواهران برگزار می‌شود.

طلایی از برگزاری جشن در هیئت حسینی سادات با همکاری ستاد غدیر و اوقاف فردوس خبر داد و خاطرنشان کرد: برای برگزاری مراسم در عید غدیر مبلغ پنج میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/69010/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول