اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

تهاجم فرهنگی در جامعه قرآنی معنا ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در جامعه‌ای که فرهنگ قرآنی حاکم باشد تهاجم فرهنگی معنا ندارد.

تهاجم فرهنگی در جامعه قرآنی معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه صحیفه سبز در مصلی بابل اظهار داشت: مردم بابل با محوریت امام جمعه بابل ثابت کردند نه تنها در عرصه‌های مختلف ملی، اجتماعی، حوزوی و حضور در نماز جمعه سرآمد استان هستند بلکه در امور فرهنگی نیز فعال‌تر اقدام می‌کنند.

وی افزود: فرصت برگزاری چنین نمایشگاه باشکوه قرآنی در کشور ،به برکت رشادت‌ها و جانفشانی شهدا ست که سعی کردند آموزه‌های قرآنی در جامعه زنده و پویا باشد.

این مسئول بیان داشت: علما بزرگی چون سعیدالعماء و روحانی در شهرستان بابل، بستر و زمینه‌ای فراهم کردند تا مردم بابل در برابر تهاجم فرهنگی و هجمه‌های بسیار جدی با هوشیاری، درایت و بصیرت مقابله کرده و با حضور باشکوه خود در نماز جمعه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی مناسب و جشنواره‌ها فضای شهرستان را از هجمه‌ها حفظ کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه باید فعالیت قرآنی ما جهانی باشد تصریح کرد: این یک واقعیت محض است که دشمنان اسلام بیش از تصور ما به ارزش و اهمیت قرآن واقف بوده و به آن آشنایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌گاه که سیاستمداری در کنفرانس انگلیس قرآن را به زمین می‌زند و می‌گوید تا زمانی که قرآن در خاورمیانه و بلوک شرق حاکم باشد دست ما از مسلمانان کوتاه است نشان از درک قرآن از سوی دشمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در جامعه‌ای که فرهنگ و آموزه‌های قرآنی حاکم باشد تهاجم فرهنگی، بی‌حجابی، دروغ و مشکلات فرهنگی معنا ندارد.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر سبک زندگی دینی یعنی به آموزه‌های دینی به معنای واقعی عمل و فرهنگ قرآنی حاکم شود.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول