اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش کرمان:

ورزش عنبرآباد پیشرفت مطلوبی داشته است

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ورزش شهرستان عنبرآباد نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های خاصی داشته است.

ورزش عنبرآباد پیشرفت مطلوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، دیبا کلانتری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: هیچ‌گونه اعتبار خاصی در استان برای نگهداری اماکن ورزشی در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: در اداره ورزش و جوانان هزینه‌های بسیاری برای احداث سالن‌ها ورزشی و سایر مکان‌ها هزینه می‌شود، اما در امر نگهداری هیچ‌گونه اعتباری در سطح استان لحاظ نشده و باید برای نگهداری هر چه بهتر از فضاهای ورزشی به ویژه در شهرستان‌ها بودجه لازم را در نظر بگیرند.

کلانتری تصریح کرد: ورزش شهرستان عنبرآباد نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های خاصی داشته است که امیدواریم همچنان جوانان مستعد این منطقه بتوانند در سطح کشور افتخار‌آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس سابق اداره ورزش و جوانان عنبرآباد از اداره دیگری مأمور بود که مأموریت ایشان به پایان رسید.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان عملکرد 11 ماه قنبر سلاجقه را مطلوب ارزیابی و برای رئیس جدید اداره ورزش جوانان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فارس در این آیین از تلاش‌های قنبر سلاجقه تقدیر و مهدی ارمبین به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

انتهای پیام/80005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول