اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی:

پراکندگی مدال‌های ورزش‌های رزمی در کشور سیاست فدراسیون است

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در مورد خارج شدن زنجان از جمع قطب‌ ورزش‌های رزم گفت: پراکندگی مدال‌های ورزش‌های رزمی در کشور سیاست فدراسیون است.

پراکندگی مدال‌های ورزش‌های رزمی در کشور سیاست فدراسیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد نوحی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای رسیدن به اهداف تعریف شده برای ورزش اظهار داشت: باید قبول کرد، هر کس مسئولیتی را قبول می‌کند، حداکثر تلاش خود را برای نیل به اهداف انجام می‌دهد.

وی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زنجان افزود: نحوه بیان و برخوردها در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی جای تقدیر و تشکر را دارد، چراکه بسیار محترمانه بوده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی به توفیقات کسب شده توسط ورزشکاران ورزش‌های رزمی اشاره و تصریح کرد: هر چند ورزشکاران فعال این ورزش نیاز به غنی شدن داشته باشند، ولی باید متوجه بود که فعالان این حوزه در مسیر توسعه حرکت می‌کند.

این مسئول ورزشی مدال‌آوری زیاد ورزش‌های رزمی را از محاسن آن اعلام و اضافه کرد: مدال‌های کسب شده توسط این ورزش فرق زیادی با دیگر ورزش‌ها از جمله ووشو ندارد.

نوحی به جایگاه مطلوب فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران در آسیا و جهان اشاره و تصریح کرد: این جایگاه مرهون اقدامات انجام شده در برگزاری مسابقات از جمله فستیوال کیش است.

وی به سابقه طولانی خود در ورزش از جمله ورزش‌های رزمی اشاره و اضافه کرد: در هیچ مقطعی از تاریخ ورزش‌های رزمی ایران چنین جایگاه مطلوبی در میادین بین‌المللی نداشته است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی تعداد سبک‌های فعال در فدراسیون را 102 سبک اعلام کرد و گفت: این تعداد سبک با بودجه اندکی اداره می‌شود.

این فعال ورزشی به اقدامات انجام شده برای کسب درآمد از منابع مختلف اشاره و تصریح کرد: تعریف منابع به گردش امور فدراسیون کمک می‌کند، چراکه بالاخره زمان دست کشیدن دولت از حمایت ورزش فرا خواهد رسید.

نوحی بر بهبود رفتار ورزشکاران فعال ورزش‌های رزمی و برخورد منطقی با مسائل تاکید کرد و گفت: نشان دادن دست و یا مشت آبروی ورزش‌های رزمی را می‌برد.

وی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در مورد خارج شدن زنجان از جمع قطب‌ ورزش‌های رزمی کشور اضافه کرد: زنجان همچنان یکی از قطب‌های این ورزش کشور است، ولی آنچه که اتفاق افتاده از سیاست‌های برنامه‌ریزی شده فدراسیون است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی تصریح کرد: فدراسیون بنا دارد ورزش‌های رزمی را در همه استان‌های کشور ترویج کند تا قهرمانان این رشته‌ها در سراسر ایران پراکنده شوند.

این مسئول ورزشی با اشاره سخنان مطرح شده در مورد صدور کارت هوشمند برای ورزشکاران ورزش‌های رزمی افزود: بر اساس اطلاعات، تاکنون اطلاعات 25 هزار کارت هوشمند در سامانه ثبت شده است.

نوحی با بیان اینکه فدراسیون روزانه یک‌هزار و 500 حکم قهرمانی صادر می‌کند، ادامه داد: صدور احکام قهرمانی در فدراسیون به روز رسیده است و اگر تاخیری در تحویل این حکم‌ها وجود دارد، مربوط به سیاست سبک‌ها است.

وی به حضور بین‌المللی بانوان در ورزش‌های رزمی اشاره کرد و گفت: بانوان ایرانی مقام‌های خوبی را در مسابقات قهرمانی جهان در سبک‌های مختلف کسب کرده‌اند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با بیان اینکه همه تلاش خود را برای انجام وظایف خود در فدراسیون انجام می‌دهد، افزود: تمام تلاش خود را برای تهیه و ارسال تجهیزات مورد نیاز این ورزش به اقصی نقاط کشور انجام داده و از این به بعد هم انجام می‌دهد.

این فعال ورزشی از تعریف منابع برای هزینه‌ها و درآمدهای فدراسیون خبر داد و تصریح کرد: فعالیت در ورزش نیازمند صبر و تفکر است.

نوحی افزود: با منابع تعریف شده برای درآمدزایی فدراسیون ورزش‌های رزمی ساختمان فدراسیون در حال احداث است.

وی به مشکلات موجود در مورد ثبت ورزشکاران بیمه شده در هیئت‌های ورزش‌های رزمی اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داد تا ورزشکاران فعال در این رشته، اسامی خود را در رشته‌های دیگر ثبت کنند.

انتهای پیام/73004/ب40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول