اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

طرح انتقال راه‌آهن به خارج تاکستان پیگیری شود

امام جمعه شهر تاکستان از توقف پروژه انتقال راه‌آهن به خارج از محدوده شهری تاکستان انتقاد کرد.

طرح انتقال راه‌آهن به خارج تاکستان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید شهر تاکستان اظهار داشت: در روایات و احادیث متعددی بر ضرورت خدمت‌رسانی تأکید شده است.

وی افزود: خدمت به خلق عبادت الهی است و مسئولان باید این مهم را مغتنم برشمرند.

امام جمعه شهر تاکستان کار و تلاش بدون حاشیه را سرلوحه کار مسئولان دانست و ابراز داشت: حضور در صحنه‌های ملی و مذهبی همواره نشانه وفاداری ملت بوده است که مسئولان لازم است ضمن وحدت و انسجام نسبت به توسعه آبادانی و دور شدن از شرایط فعلی به سمت پیشرفت تلاش کنند.

اسلامی با اشاره به کمبود منابع اعتباری و گسترش حلقه تحریمی تصریح کرد: شتاب در خدمات‌رسانی در شرایط تحریم هنر مسئولان است.

این مسئول به موانع رشد شهری تاکستان اشاره کرد و گفت: رفع گره کور ترافیک، توجه به عمران و توسعه جاده‌ها باید با اولویت‌بندی از سوی شهرداری و شورای شهر تاکستان پیگیری شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری انتقال راه‌آهن به خارج از محدوده شهری را جزو انتظارات شهروندان تاکستانی برشمرد و ابراز داشت: پروژه خارج‌سازی راه‌آهن در حال حاضر متوقف شده است که ضرورت دارد ضمن اجرای این طرح زمینه درآمدسازی برای شهر تاکستان فراهم شود.

اسلامی خدمت و صداقت را جزو ویژگی‌های لازمه برای خدمات‌رسانی به شهروندان معرفی کرد و خواستار استمرار خدمات برای رفع نواقص، کاستی‌ها و کمبودها شهری تاکستان شد.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول