اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تشییع باشکوه شهید ایمانی در تاکستان + تصاویر

پیکر سرباز شهید رضا ایمانی امروز در آیینی باشکوه تشییع و راهی بهشت شد.

تشییع باشکوه شهید ایمانی در تاکستان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، آیین تشییع و خاک‌سپاری پیکر شهید رضا ایمانی سرباز وظیفه نیروی انتظامی که روز پنجشنبه در منطقه سردشت به فیض شهادت نائل شده بود امروز با شرکت شهروندان و مسئولان تاکستانی در این شهر برگزار شد.

این سرباز دلاور نیروی انتظامی در زمانی به شهادت رسید که قاچاقچیان و اشرار در حال ورود به مرزهای مقدس کشور بودند که با آغاز درگیری تیری از سوی یکی از اشرار به این سرباز وظیفه اصابت کرده و وی را برای همیشه در مسیر پاسداری و صیانت از مرزهای جغرافیایی نظام مقدس جمهوری اسلامی آسمانی و جاویدان کرد.

مراسم عصر امروز در میان غبار و دود اسپند و صلوات‌های محمدی امت شهیدپرور به همراه مسئولان برپا شد و رضای سرباز برای همیشه در روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) به سوی یار معبود پرکشید و به سندی دیگر بر حقانیت جمهوری اسلامی بدل یافت.

گویی خوی دیوصفت و وحشی عناصر شرور و پلید که هیچ‌گاه تاب دیدن توانایی و اقتدار جوانان برومند و سرافراز ایران اسلامی را ندارند در روز واقعه تنها و تنها بدن مطهر رضا ایمانی را هدف گرفته بود.

بی‌تردید کینه‌های ملت علیه افراد شرور و دیوصفت با این اقدام دو چندان شده و به مرز تنفر و انزجار عمیق رسیده است و گل‌های پرپر شده این سرزمین همواره در بهشت رضوان همنشین صالحان و ائمه اطهار می‌شوند.

پیکر مطهر رضا ایمانی امروز در میان سیل عظیم تشییع‌کنندگان به سوی درب‌های گلزار شهدای شهر تاکستان مشایعت شد که در سینه‌های تک تک اینان بغض‌هایی آکنده از غرور، شرف و خون‌خواهی جاری و ساری شده بود.

اما بیان اینکه پدر و مادر رضا ایمانی امروز با کدام اراده و انگیزه بر بالین جوان خوش‌کام و نه ناکام خویش حاضر شدند، بسی جای تأمل و درنگ دارد.

پدر و مادر هر دو با سینه‌های زجرکشیده و غم و اندوه فراوان در میان امواج فریادهای سینه‌سوز امت شهیدپرور به پیش می‌آمده و فرزند جوان خویش را به بهشت بدرقه می‌کردند.

سروقامتانی که در دفاع از حریم مقدس اسلام این‌گونه دلاورانه و رشید برابر بدخواهان و کینه‌توزان ایستاده و با جاری شدن خون‌های خویش شرف این ملت و نظام را تضمین می‌کنند بی‌شک سزاوار باشکوه‌ترین آیین‌های گرامیداشت هستند و امروز این مهم با عظمت و وقار تمام توسط مردم ولایت‌مدار و خداجوی تاکستانی رقم خورد و برکت جوشش خون مطهر این شهید بی‌تردد تأمین‌کننده امنیت و آرامش مردم و مسئولان است تا قدر نظام و ولایت را دانسته و با چنگ و دندان به دنبال حفظ حریم کشور باشند.

نوای خروشان تکبیر مشایعت‌کنندگان امروز برای دقایقی فضای شهر تاکستان را پر از محبت، عشق، ایثار و ارادت خالصانه امت خداجو به شهیدان راه اسلام کرد و چه زیباست که همه با اتحاد تا پای جان همچون این قربانی راه عدالت حافظ نظام و رهبری باشیم.

نوای عشق و ایمان بی‌تردید راه‌گشای مسیر پرعظمت ملت ایران است و مردم و مسئولان با انگیزه و امید خویش باید پیماینده راه شهدای سرافراز اسلام باشند.

انتهای پیام/77005/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول