اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست امسال صورت گرفت

خرید و فروش 18 هزار تن انواع نهاده‌های دامی در تاکستان

مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران شیری تاکستان گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از 18 هزار تن انواع نهاده‌ها و کنسانتره‌های دامی توسط شرکت تعاونی گاوداران شیری تاکستان خرید و فروش شد.

خرید و فروش 18 هزار تن انواع نهاده‌های دامی در تاکستان

علی دلیخون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال بیش از 18 هزار تن انواع نهاده‌ها و کنسانتره‌های دامی توسط شرکت تعاونی گاوداران شیری تاکستان خرید و فروش شد.

وی با اعلام این مطلب بیان کرد: در مدت مذکور میزان 9 هزار و 233 تن انواع نهاده‌های دامی و کنسانتره توسط این شرکت خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران شیری تاکستان ادامه داد: از همین مقدار پنج هزار و 131 تن مربوط به خرید شیر خام توسط این شرکت می‌باشد.

دلیخون همچنین در خصوص آمار فروش نهاده‌های دامی در این شرکت گفت: در شش ماه سال جاری میزان هشت هزار و 570 تن نهاده دامی و شیر خام بین کشاورزان توزیع و به فروش رسیده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی گاوداران شیری تاکستان در ادامه به اقلام خرید و فروش شده در این شرکت اشاره کرد و افزود: سبوس گندم، جو، ذرت دانه‌ای، کنجاله سویا، کنجاله کلزا، جوش شیرین و کنجاله تخم پنبه از جمله این اقلام می‌باشد.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول