اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

سرباز تاکستانی در درگیری با اشرار به شهادت رسید

فرماندار تاکستان از شهادت سرباز وظیفه نیروی انتظامی تاکستانی در درگیری با اشرار منطقه سردشت خبر داد.

سرباز تاکستانی در درگیری با اشرار به شهادت رسید

علی اکبریان امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: سرباز وظیفه نیروی انتظامی رضا ایمانی روز پنج‌شنبه در زمان انجام خدمت مقدس سربازی در منطقه سردشت استان آذربایجان غربی به شهادت رسید.

فرماندار تاکستان پیرامون جزئیات و نحوه شهادت این سرباز وظیفه افزود: این شهید نیروی انتظامی در درگیری با اشرار و قاچاقچیان در محل پایگاه مرزی کانی زربیک در منطقه سردشت استان آذربایجان غربی با برخورد تیر مستقیم اشرار به شدت مجروح شد و پس از انتقال به مرکز درمانی به شهادت رسید.

اکبریان پیرامون برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری این شهید اضافه کرد: آیین تشییع پیکر مطهر این شهید عرصه مبارزه با قاچاق از ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه با تجمع مردم و مسئولان شهرستان تاکستان از برابر فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان آغاز می‌شود.

این مسئول از برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان نظامی و انتظامی برای برگزاری باشکوه آیین تشییع این شهید خبر داد و افزود: پیکر مطهر شهید ایمانی با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و خداجوی تاکستان صبح فردا به سمت میدان 15 خرداد تشییع می‌شود.

فرماندار تاکستان خاطرنشان کرد: همچنین پس از حضور و وداع مردمی، پیکر این شهید از میدان 15 خرداد برای خاکسپاری به گلزار شهدای شهر تاکستان انتقال می‌یابد.

اکبریان از تدارک مراسم تشریفات و سان نظامی در مسیر تشییع خبر داد و خواستار حضور پرشور مردم برای مشایعت و وداع با این سرباز شهید شد.

فرماندار تاکستان پیرامون برپایی مراسم گرامیداشت برای این شهید نیروی انتظامی اضافه کرد: آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید ایمانی بعد از ظهر روز یک‌شنبه جنب حوزه علمیه تاکستان برگزار شده و مراسم دیگری نیز با عنوان یادبود با شرکت مردم و مسئولان در روز دوشنبه برپا می‌شود.

اکبریان خاطرنشان کرد: همچنین کار تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای حضور مردم و مسئولان هم‌اکنون از طریق ارسال دعوت‌نامه و پیامک در حال انجام است.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول