اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

کشف 22 هزار قلم لوازم بهداشتی قاچاق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی استان با اجرای طرحی، 22 هزار و 50 قلم لوازم بهداشتی آرایشی، پنج هزار و 534 ثوب البسه و 500 حباب لامپ خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

کشف 22 هزار قلم لوازم بهداشتی قاچاق در قزوین

غلامحسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان قزوین روز گذشته طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز را به اجرا در آورده و 11 دستگاه خودرو را در محورهای مواصلاتی قزوین مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: با اجرای این طرح در شهرستان قزوین، 16 هزار و 14 قلم لوازم بهداشتی آرایشی، 15 هزار و 312 عدد شکلات و سه هزار و 534 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف و 13 نفر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: ماموران یگان امداد شهرستان البرز نیز با اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان 2 دستگاه خودرو را بازرسی و در این اقدام سه هزار و 696 عدد مواد غذایی و 6 هزار و 556 قلم لوازم بهداشتی آرایشی کشف و 2 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

دارایی تصریح کرد: همچنین ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تاکستان روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری آزاد راه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و پس از مدتی تعقیب، گریز و شلیک چند تیر خودرو را متوقف کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این اقدام تعداد 2 هزار ثوب گن لاغری و 500 حباب لامپ خارجی قاچاق کشف و راننده سمند دستگیر شد.

انتهای پیام/2667/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول