اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

بررسی 2 پرونده سوخت قاچاق در تعزیرات حکومتی استان بوشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر دو پرونده در ارتباط با سوخت قاچاق به میزان دو هزار و 600 لیتر در استان را تشریح کرد.

بررسی 2 پرونده سوخت قاچاق در تعزیرات حکومتی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده خریدار خارج از شبکه نفت گاز در تعزیرات حکومتی شهرستان جم اظهار داشت: در بازرسی ماموران پلیس آگاهی عسلویه از یک دستگاه کامیون مقدار 1600 لیتر فرآورده نفتی (نفت گاز) کشف و پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان جم مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان کرد: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه مبنی بر خرید فرآورده نفتی از خارج از شبکه و با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر استرداد نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد ضمن اینکه رای صادره حضوری است.

احمدی در مورد محکومیت عرضه‌کننده خارج از شبکه سوخت در کنگان نیز گفت: پرونده فردی که در شهرستان کنگان اقدام به عرضه خارج از شبکه مقدار 1000 لیتر نفت گاز کرده بود برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد که با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده و اظهارات متهم شعبه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای در حق دولت محکوم کرد، رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.

احمدی در ارتباط با محکومیت واحد نمایندگی لوازم یدکی خودرو در تعزیرات حکومتی شهرستان گناوه، تصریح کرد: با اعلام گزارش ماموران بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه مبنی بر تخلف گرانفروشی یک واحد لوازم یدکی خودرو پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اضافه کرد: شعبه با بررسی محتویات پرونده و گزارش بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول