اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

گوشت گوسفندی در دشتستان 230 هزار ریال/ کشف 20 تخلف صنفی در عید قربان

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با بیان اینکه قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در دشتستان 230 هزار ریال است گفت: در ایام عید قربان 20 تخلف در واحدهای صنفی دشتستان کشف شده است.

گوشت گوسفندی در دشتستان 230 هزار ریال/ کشف 20 تخلف صنفی در عید قربان

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: نظارت بر اصناف در دستور کار این اداره قرار دارد و با همه توان در راستای مقابله با تخلفات اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در ایام و مناسبت‌های مختلف سال شاهد تشدید نظارت‌ها هستیم و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که رضایتمندی مردم فراهم شود.

احمدی از کشف 20 تخلف از واحدهای صنفی متخلف در طرح نظارتی ویژه عید قربان در دشتستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان و افزایش تقاضا برای خرید گوشت، طرح نظارتی ویژه‌ای از جمله از مراکز عرضه گوشت، تالارها، رستوران‌ها و غذافروشی‌ها در دو نوبت صبح و عصر در همه بخش‌های شهرستان به اجرا در آمد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با بیان اینکه قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در دشتستان 230 هزار ریال است، تصریح کرد: در حال حاضر نرخ متعارف گوشت گوسفندی در شهرستان دشتستان به ازاء هرکیلوگرم 23 هزار تومان است که برای متصدیان واحدهایی که بیش از این عرضه کنند پرونده تخلف توسط بازرسان تشکیل شده است.

وی ابراز داشت: در راستای نظارت جدی بر مراکز عرضه مواد غذایی 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با طرح انجام گرفت و تعداد 20 تخلف کشف شد که ارزش آن بالغ بر 25 میلیون ریال بوده و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با تلفن 124 اعلام کنند تا توسط بازرسان کشیک حاضر در اداره مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/2452/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول