اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن سینمای جوان برازجان مطرح کرد

تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های نمایشگاهی و همایش‌های هنری دشتستان

مسئول انجمن سینمای جوان برازجان از تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های نمایشگاهی و همایش‌های هنری دشتستان در سال‌های اخیر به دلیل بی‌توجهی مسئولان خبر داد.

تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های نمایشگاهی و همایش‌های هنری دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شهرام سلیمی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست هنرمندان و جوانان دشتستان با نماینده دشتستان در مجلس با قدردانی از توجه نماینده مردم دشتستان به امور جوانان و هنرمندان اظهار داشت: حوزه هنری با مشکلات فراوانی روبرو است که بسیاری از آن مربوط به اعتبارات مالی می‌شود.

مسئول انجمن سینمای جوان برازجان افزود: هر قشری که دارای مشکلاتی است باید علاوه بر بیان و مطالبه آن در موقعیت‌های مناسب، به اندیشیدن و ارائه راهکار برای برون رفت از آن از طریق مبادی مختلف نیز بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان دشتستان دارای ظرفیت و قابلیت‌های فرهنگی و هنری زیادی است خاطرنشان کرد: توجه بیشتر به نخبگان و استعدادهای نهفته در شهرستان موجب درخشش آنها در میادین ملی و بین‌المللی شده و افراد دیگری را برای ورود به عرصه هنر تشویق می‌کند.

سلیمی‌فرد ابراز داشت: دشتستان در بسیاری از رشته‌ها به ویژه هنرهای تجسمی رقیبی در استان و حتی کشور ندارد و بی‌توجهی برخی از مسئولان، ظلم به این قشر است.

این مسئول اضافه کرد: پیگیری مشکلات توسط نماینده مردم دشتستان در مجلس می‌تواند پیشرفت‌های قابل توجهی در راستای رضایت‌مندی و حمایت از هنرمندان ایجاد کند و ما نیز باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تشکیل کارگروه و بررسی مشکلات همراه با ارائه راهکارهای عملیاتی و اجرایی برای مرتفع سازی آنها، موجب کمک به نماینده در پیگیری مسائل و همچنین جامعه هنرمندان است.

سلیمی‌فرد کاهش سن ارتکاب جرم و ترویج پرخاشگری را بر اثر عدم رونق هنر در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از فعالیت‌های نمایشگاهی، همایش‌ها و انجمن‌ها در سال‌های اخیر تعطیل شده است که بسیاری از آنها می‌توانست درآمد زایی نیز داشته باشد.

وی از نماینده مردم دشتستان خواست تا با توجه جدی به هنرمندان، در رفع مشکلات آنها تلاش کند.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول