اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

عملیات اجرایی مسجد جامع نظرآقای دشتستان آغاز شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، عملیات اجرایی مسجد جامع نظرآقای دشتستان آغاز شد.

عملیات اجرایی مسجد جامع نظرآقای دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صبح امروز در آیینی با حضور نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسئولان روستای نظرآقا مسجد جامع روستای نظرآقا کلنگ‌زنی شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: عید قربان از اعیاد مهم در اسلام است و گرامی‌داشت این ایام امری لازم است.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد افزود: بزرگداشت دهه امامت و ولایت و ترویج فرهنگ والای ائمه اطهار(ع) باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و همه باید در این مسیر کمک کنند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی مسجد نظرآقا تاکید کرد: ایجاد و تجهیز مساجد در شهرها و روستاهای مختلف امری بسیار لازم و ضروری است و باید در این مسیر اهتمام لازم را داشته باشیم.

موسوی‌نژاد گفت: در شرایطی که دشمنان با ترفندهای مختلف برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند همه باید نسبت به ترویج فرهنگ اصیل اسلامی تلاش و فعالیت کنیم.

وی یادآور شد: مردم این منطقه مردمانی مومن و معتقد هستند و افزایش امکانات فرهنگی و مذهبی موجبات جذب جوانان به سمت معنویت می‌شود.

عضو شورای اسلامی نظرآقا نیز با تبریک دهه ولایت بیان کرد: حضور نماینده مردم دشتستان در روستای نظرآقا موجبات خیرات و برکات ارزشمندی برای مردم است که انتظار داریم این سفرها تداوم داشته باشد.

الله‌کرم ستوده‌نیا افزود: روستای نظرآقا با کمبودهای زیادی مواجه است که از مسئولان انتظار داریم در رفع کمبودها و گرفتاری‌ها نگاه ویژه‌ای به این روستا داشته باشند.

وی ابراز داشت: ایجاد اماکن فرهنگی و دینی، حمایت از گروه‌های فرهنگی و دینی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و آسفالت معابر و خیابان‌ها از جمله نیازهای مردم این منطقه است.

انتهای پیام/2452/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول