اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اعزام 800 دانش‌آموز بسیجی دشتستان به اردوهای راهیان نور

فرماندار دشتستان از اعزام 800 دانش‌آموز بسیجی دشتستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام 800 دانش‌آموز بسیجی دشتستان به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شنبه‌شب در نشست ستاد راهیان نور دشتستان، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دارای پیام‌های ارزشمندی است و موجبات آشنایی نسل جوان با رشادت و فداکاری و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌شود.

وی افزود: تقویت اردوها و تامین امکانات لازم برای این عزیزان باید در دستور کار باشد و همه باید کمک کنند تا کیفیت اردوها بالاتر از قبل باشد.

فرماندار دشتستان از اعزام 800 دانش‌آموز بسیجی دشتستان به اردوهای راهیان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: دشتستان بیشترین تعداد دانش‌آموزان را در اردوهای راهیان نور به خود اختصاص داده است.

خرمی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان درصدد کمرنگ کردن ارزش‌های دوران دفاع و حماسه هستند، برگزاری این اردوها یک مسئله مهم است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز با اشاره به اعزام بیش از 800 دانش‌آموز پسر دشتستانی به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دشتستان با اعزام بیش از 800 دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی آغاز می‌شود.

عباسعلی اسدی افزود: در دو مرحله بیش از 800 نفر از دانش‌آموزان پسر به راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به اینکه این اردوها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود، ابراز داشت: اردوهای راهیان نور در این دوره برای دانش‌آموزان دوم متوسطه و کاملا اختیاری است و این دانش‌آموزان در طی این چند روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید به‌عمل خواهند آورد.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول