اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

زنگ ورزش و سلامتی در مدارس دشتستان به صدا درآمد

در آیینی با حضور مسئولان، زنگ ورزش و سلامتی در مدارس دشتستان به صدا درآمد.

زنگ ورزش و سلامتی در مدارس دشتستان به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صبح امروز در آیینی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان، زنگ ورزش و سلامتی در مدارس شهرستان دشتستان به صدا درآمد.

فرماندار دشتستان در این آیین اظهار داشت: دانش‌آموزان دشتستان دارای استعدادهای ورزشی بسیار بالایی هستند که اگر مورد توجه بیشتر قرار گیرند می‌توانند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

علیرضا خرمی افزود: باید امکانات و تجهیزات ورزشی و میزان فضاهای ورزشی را گسترش داد تا شاهد پیشرفت بیشتر در عرصه ورزش شهرستان باشیم.

وی با تبریک روز تربیت‌بدنی و ورزش به جامعه ورزشی به ویژه دانش‌آموزان عزیز، ایمان، تعهد، غیرت و پشتکار را شاخصه اصلی نوجوانان و جوانان مدارس کشور عزیز اسلامیمان برشمرد و به اهمیت ورزش و سلامتی از دیدگاه اسلام پرداخت.

فرماندار دشتستان توجه به این امر مهم را رمز موفقیت انسان برشمرد و خواستار جدی شمرده شدن زنگ ورزش در مدارس شد.

خرمی در ادامه با اشاره به جایگاه ولایت فقیه گفت: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه نسبت به خنثی کردن توطئه دشمنان اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز با تبریک روز تربیت‌بدنی و ورزش به جامعه بزرگ ورزشی و به‌ویژه دانش‌آموزان، ورزش را نماد نشاط، شادابی و پویایی جسم و روح انسان دانست که نقش مهمی در توسعه اجتماعی و فرهنگی جوامع دارد.

عباسعلی اسدی با اشاره به نقش ارزنده ورزش در پرورش اسلامی جوانان و نوجوانان و نیز تأمین سلامت عمومی جامعه ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت دانش‌آموزان ورزشکار که بستر استعدادهای سرشار ورزشی هستند، موفقیت‌های زیادی نصیب ورزش کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران شود.

وی از دانش‌آموزان خواست تا با پشتوانه غنی علمی در سنگر مدارس و با روحیه و پشتکار راستین در راه رسیدن به موفقیت‌های ورزشی کشور عزیزمان بکوشند و موجب اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

در پایان نیز با اجرای نرمش و ورزش صبحگاهی دانش‌آموزان با نشاط بیشتری راهی کلاس درس شدند.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول