اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان جیرفت خبر داد:

موافقت 96 درصدی با درخواست مرخصی و اشتغال مددجویان زندان جیرفت

رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: با 96 درصد از درخواست مددجویان مبنی بر مرخصی و اشتغال به کار در شورای طبقه‌بندی زندان جیرفت موافقت شد که این نشان‌دهنده استقبال خوب مددجویان از برنامه‌های فرهنگی است.

موافقت 96 درصدی با درخواست مرخصی و اشتغال مددجویان زندان جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین برشان صبح امروز در جلسه شورای طبقه‌بندی زندان جیرفت با اشاره به انجام فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌ها اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی پایه و اساس کار اصلاح و تربیت در زندان‌ها است.

وی افزود: مددجویان برای کسب امتیاز باید از فیلتر فرهنگی عبور کنند و سوابق فرهنگی آن‌ها در زندان بررسی شود.

برشان تصریح کرد: با توجه به رسالت سازمانی ما باید در راستای ترویج فعالیت‌های فرهنگی گام برداریم که خوشبختانه در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

برشان خاطرنشان کرد: مددجویان زمانی می توانند از امتیازات برخوردار باشند که در کارهای فرهنگی و کلاسهای آموزشی فعالیت داشته و در این زمینه کارنامه مثبتی داشته باشند.

وی بیان داشت: با 96 درصد از درخواست مددجویان مبنی بر مرخصی و اشتغال به کار در شورای طبقه‌بندی زندان جیرفت موافقت شد که این نشان‌دهنده استقبال خوب مددجویان از برنامه‌های فرهنگی است.

دادیار ناظر زندان شهرستان جیرفت در جلسه شورای طبقه بندی زندان با توجه به اینکه اصلاح و تربیت هدف اصلی مجازات قانونی است، اظهار داشت: اصلاح و تربیت بدون اقدامات فرهنگی قابل تصور نیست.

محمد سالاری عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی بسیار ارزنده و خوبی در زندان جیرفت از بدو ورود تا موقع آزادی برای مددجویان صورت می‌گیرد، که قابل تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی زندان تکمیل کننده چرخه قضایی است که در بازگشت سعادتمندانه و شرافتمندانه مددجویان با جامعه نقش بسزایی دارد.

دادیار ناظر زندان گفت: مددجویانی که به شورای طبقه‌بندی راه یافته‌اند، سوابق فرهنگی آنان در زندان مد نظر است و مددجویان با شرکت در کلاس‌های فرهنگی می‌توانند از امتیازات قانونی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2655/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول