اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان:

طرح دستبند الکترونیکی به زودی در زندان اصفهان اجرا می‎شود

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: به زودی طرح دستبند الکترونیکی در زندان‌های اصفهان به صورت پایلوت اجرا می‎شود.

طرح دستبند الکترونیکی به زودی در زندان اصفهان  اجرا می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رمضان امیری ظهر امروز در ششمین نشست شورای اداری اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان که با حضور معاونان، رؤسای ادارات ستادی و زندان‌های تابعه استان در سالن اجتماعات اداره‌کل زندان‌ها برگزار شد، به روز عرفه اشاره و اظهار کرد: روز عرفه روز نیایش و توبه به درگاه باری ‎تعالی است که خداوند متعال بندگانش را مورد رحمت قرار می‎دهد و بهترین فرصت است که به درگاهش متوسل شویم.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری بیست و سوم مهرماه به عنوان روز عصای سفید نیز این روز را به دو تن از کارکنان روشندل تبریک گفت و با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی از آنها قدر‌‌دانی کرد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح دستبند الکترونیکی در استان نیز خبر داد و تصریح کرد: در آینده‎ای نزدیک طرح دستبند الکترونیکی ویژه نگه‌داری مددجویان به صورت پایلوت در اصفهان مورد اجرا قرار می‎گیرد.

وی با بیان اینکه  این طرح هم‌زمان با تهران اجرا می‎شود، ادامه داد: این طرح به صورت پایلوت و ویژه برای500 زندانی انجام می‎شود که با استفاده از اعتبارات دولتی و کمک خیران در استان اصفهان با ساماندهی خاصی از اواخر مهرماه اجرا می‎شود.

امیری در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مهم اشتغال نیز اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر استان اصفهان از ظرفیت اشتغال مناسبی برخوردار است ،اما وجود اشتغال نشسته در اتاق‎ها و اندرزگاه‎ها از دیگر مواردی است که باید به جدیت در زندان‌های استان اجرا و دنبال می‎شود.

وی در این جلسه همچنین از برخی روسای زندان‌ها و ادارات ستادی از جمله اشتغال و حرفه‌آموزی، زندان مرکزی ،اردوگاه،رئیس زندان خمینی‌شهر و فریدن به دلیل اجرای فعالیت‎های مختلف اشتغال‌زایی و فعالیت‎های عمرانی قدردانی کرد.

گفتنی است؛ مدیرکل زندان‎های استان اصفهان، ایرج نحوی رئیس اداره فرهنگی تربیتی اداره‌کل را طی حکمی به سمت سرپرستی معاونت اصلاح و تربیت این اداره منصوب و به اعضا معرفی کرد.

انتهای پیام/6301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول